Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 23:34.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 25 ruj 2016 20:50 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 ruj 2016 20:38
Postovi: 9
Pozdrav svima,

evo moj prvi post ovdje, makar vas citam vec neko vrijeme. :)

Zamolio bih ako netko ima iskustva sa prenamjenom kombi vozila u kamper, tj. konkretno me zanimaju iskustva sa atestiranjem - je li atest nuzan ako se radi konverzija u kamper, tj. moze li se vozilo registrirati i kao osobno vozilo (m1, kako je trenutno) ako su dorade na njemu napravljene ili je atest obavezan ako se rade veci zahvati na vozilu (izolacija, namjestaj, krovni prozor itd.)? U praksi, koje su opipljive prednosti kad se napravi atest - jeftinija registracija/tehnicki i cestarine?
Ako netko ima iskustvo, bio bih zahvalan da napise recenicu, dvije koji su formalni preduvjeti koji se traze od strane CVH za atest, procitao sam na forumu vec da se radi o tome da mora postojati krevet, kuhalo, frizider, ali na internetu ne nalazim nigdje da to ima napisano u nekom pravilniku/zakonu.


Vrh
   
PostPostano: 26 ruj 2016 01:38 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 ruj 2016 03:07
Postovi: 29
ZAKON O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA
članak 2
točka 54:

"54) »kampersko vozilo« je motorno ili priključno vozilo posebne namjene, konstruirano tako da su u njemu postavljene stvari koje omogućuju boravak, a mora imati najmanje sljedeću opremu: sjedalice sa stolom, krevete (koji se mogu dobiti razvlačenjem sjedalica), kuhinjske elemente i prostor za odlaganje garderobe – ormare, koja mora biti nepomično učvršćena u prostoru za boravak te se ne može pomicati jednostavnim demontažnim postupcima"

I sam sam raskupusao svoj kombi da bi ga atestirao u kampera i koristio ga za šlepanje brodice, ali to u mom slučaju stagnira do daljnjeg...


Vrh
   
PostPostano: 26 ruj 2016 18:06 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 12 lip 2013 13:23
Postovi: 324
I ja planiram već neko vrijeme. Moj je teretni i planiram dodatna sjedala pa je atest obavezan.
Rapido, gdje je zapelo?

_________________
Super zabava za kućne vozače - http://superauti.com


Vrh
   
PostPostano: 26 ruj 2016 20:05 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 ruj 2016 20:38
Postovi: 9
@gosmart: izgleda super, to je ovaj ducato sa tvog site-a?
svidjaju mi se ta sjedala sa zaokretom. Vidio sam da postoje takva rjesenja i za ona dvostruka prednja sjedala, ali skupo (i nestandardno, procitao sam da se ne preporuca za dvostruku klupu), pa sam ja zasad odustao od ideje.

moj je bio atestiran na 6 sjedala, ali planiram maknuti straznju klupu za troje i staviti samo jedno sjedalo sa strane, tako da ce ukupno biti 4 sjedala.
je li atest obavezan ako se rade modifikacije za kampera ili se tehnicki pregled moze obaviti i s namjestajem unutra, ima li netko takvih iskustava? ja se nekako ne brinem toliko oko konverzije, nego vise oko te legalizacije/atestiranja jer pretpostavljam da je to lutrija na koga se namjeris, kao sto i ovaj topic pokazuje...


Vrh
   
PostPostano: 27 ruj 2016 00:54 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 ruj 2016 03:07
Postovi: 29
gosmart je napisao/la:
I ja planiram već neko vrijeme. Moj je teretni i planiram dodatna sjedala pa je atest obavezan.
Rapido, gdje je zapelo?


Gdje je zapelo, duga priča....

Moj kombi je za razliku od večine kombija za kampere tvornički izveden na kamionskoj šasiji i sa zadnjim kardanom. Htio sam ragu koja je robusna za šlepanje brodice. Kombi je iz 2000 g i nema nigdje hrđe na kamionskoj šasiji, a i kad se pojavi, trebat će vremena da mesnati profili istrunu. Obični kombiji koliko primjećujem svi trunu i hrđaju. Onda sam naknadno saznao da je registracija jeftinija ako se atestira u kamper. Zapelo je što zbog cajtnota nisam još uredio brod, pa mi ne treba ni kombi. I još gore, zapelo je što primjećujem kako svake godine sve više postajemo švicarska kad je discipliniranje obične raje u pitanju, a to znači da se više ne bi usudio vući brod na lakoj prikolici kako su mi neki bili savjetovali. Niti namjeravam plaćati skupu registraciju teške prikolice koju bi koristio dvaput godišnje. Ima tu još svega i svačega, neću više duljit...

Usput savjet kod prerade kombija u kamper. Treba paziti da sve što se montira ne odleti u slučaju frontalnog sudara. Znači, nikakvi pleh vijci u karoseriju, strogo šarafi-matice-debele podloške.... Na to među ostalim gledaju kod atesta.


Vrh
   
PostPostano: 27 ruj 2016 12:43 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
tu u tvom opisu ima čuda - sve ovisi što ti smatraš brodom, a što lakom prikolicom... zna se što ide na laku prikolicu - težina prikolice i težina čamca zajedno ne prelaze 750 kg... sve ostalo ide na prikolicu s naletnom kočnicom i plaćanjem troškova registracije za teretnu prikolicu što mislim da je cca 1200-1300 kn

to koliko ti planiraš puta nju vuči je ne zanima nikog tj. hoćeš li ju vuči svaki dan ili dvaput godišnje... i kampice smo prije tako registrirali... neki su ih vukli 3x godišnje neki samo 1x a neki smo ih vukli 2-3x mjesečno, ali rijetko tko i kad u nekom drugom periodu osim od kraja travnja do sredine kolovoza... čak smo neki regali ih i na te kratke periode (kao Gac)

ja sam imao laku prikolicu jer mi je priksa sa gliserom (4 m + 40 ks motor) bila teška 730 kg... i regala se svake tri godine...

što se trulosti kombija tiče - Iveco primjerice ne trune na šasiji već mu trune hrpa spojeva karoserije sa šasijom i tu nastaje problem... njega navodim jer mi šogor ima, pa znam da se žali na taj detalj..

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 27 ruj 2016 21:55 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 12 lip 2013 13:23
Postovi: 324
@symphonic

Da, to je taj.

Malo je teže naći mjesta da se dvostruka klupa rotira. Meni je i ovako na knap. Problem je dijagonala.
Na žalost, mislim da si u pravu što se tiče atestiranja.
Ako samo makneš sjedala, vjerojatno ne treba atest. Npr. MB vito (neke verzjie) ima mogućnost vađenja.
Ako mijenjaš klupu sa nekim drugim sjedalom, treba sigurno.

@Rapido

Baš mi je žao. :(
Hvala za savjet. Kako si došao do toga?
Nemoguće je sve tako montirati.

Sjedala obavezno.

_________________
Super zabava za kućne vozače - http://superauti.com


Vrh
   
PostPostano: 28 ruj 2016 23:54 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 ruj 2016 03:07
Postovi: 29
@moderator

sve je jasno i sve stoji. "Čuda" funkcioniraju, znam šeme, u praksi znam neke koji prakticiraju "čuda", ali ja sam odustao.

@napredni kampist

evo još jednog savjeta iz mog iskustva. Išao sam u jednu instituciju (ne volim javno imenovati), u kojoj sam planirao obaviti atest, po savjete i dobio ih. Pitao sam tamo jel smijem ovo ovako, ono onako, došao sa nekim slikama... Ljudi su tamo pravedni i strogi, ali i susretljivi i žele pomoći. Barem u mom slučaju, ne znam. Lijepo od njih što su mi dali njihov email da im redovito slikam-crtam-mejlam sve što želim napraviti ili sam već napravio u nekoj fazi. Tako bi se izbjegla neugodna iznenađenja pri samom atestu. Maltene postavili su se kao mentori. Pohvala.


Vrh
   
PostPostano: 25 tra 2018 08:53 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 tra 2018 08:48
Postovi: 1
Rapido-
Nisi nam dao puno informacija koje si savjete dobio od pravednih i strogih ljudi koji su susretljivi i zele pomoci.
Iako je tvoj post od prije 2 godine, mozda imas neki savjet za forum u vezi atesta.
Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: 26 tra 2018 08:26 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
Vjerojatno u CVH jer to i je njihov posao.

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 30 tra 2018 19:37 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 25 ruj 2016 03:07
Postovi: 29
Nisam dugo pratio ovaj forum, a sad kako se ljeto bliži, došao sam vidjet što ima...

Moj projekt prerade kombija u kamper sam napustio do daljnjeg, tako da nemam pametnih savjeta (@emilio). Razlog je novi moment: bratu sam kupio novu prikolicu za šlepanje auta (treba mu), a ta ista može legalno voziti i moju prikolicu za barku zajedno sa barkom. Brat ima položene sve kategorije, vozi BMW5, a to je jedan od rijetkih "običnih" auta koji smiju vuči dvije tone prema tvorničkim podacima. Tako da imam riješen prijevoz barke radi kojeg sam mislio upogoniti svoj kombi. Za kampiranje imam kampicu i za sada sam zadovoljan kako to klapa. Kombi mi u dvorištu služi kao mobilna šupa, dok ne smislim što ću s njim.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 14 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan