Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 18:09.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 78 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4
Autor/ica Poruka
PostPostano: 20 vel 2017 21:35 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo ti sheme frižidera kojeg imam ja pa ti može pomoći jer je to generalno sve isto

https://www.manualslib.com/manual/47200 ... 271-L.html

na kraju imaš shemu elektro i ono srce koje upravlja sistemom tj elektronicku centralu tj otvara ventil plina, pali iskru i nakon nekoga vremena ako je sve u redu nastavlja sa radom friža na plin.....

kolko kužim nema kod vas iskre a napon je jako mali na elektrodu? Trebalo bi razmotriti slijedece:

1. Da li se cuje iskra kako pali - moraš čut jasni tik tik tik kako na plinskome stednjaku kada ga pališ jer je princip isti? i da li se vidi da preskače iskra na goraču /burneru.Time ces eliminirat problem iskre, to moreš isprobat i ako je friž vani pod naponom 12V jer iskru moraš čuti i vidjeti kako preskače

2. Da li otvara plinski ventil? Kako vidiš i on dobiva komandu od centrale. To možeš isto vani i to sa naponom 12V ali moraš stavit pod tlak komprimiranoga zraka plinski dio pa ako ventil otvori izlazit ce i zrak....ali taj protok zraka isprobaj i na burneru jer je vjerojatno negdje nešto zaštropano od stajanja...tlak zraka je 8 bara a plina 0,050 bara pa ceš odmah cut sto se dešava... :obscene-drinkingcheers:

ili pak direkt test... :handgestures-fingerscrossed:

Nece bit druge nego sve izvadit van i spojiti na 12V / plin i onda ispitati ova dva elementa....jer ako nema iskre ili ne dolazi plin nema niti gorenja .....mislim da ona ionizacijski plug mora bit neki element koji daje sistemu da je sve u redu i tada prekida iskru i drži otvoren ventil plina.....ako to nije slucaj onda zatvara plinski ventil i prekida iskru i mora svijetliti neka alarmna lampica...

Dakle plin ces upalit sa onom piezo upaljačem koga kupiš u marketu pa ces tako raščlaniti gdje problem...jer ako upali onda nema iskre a ako ima iskra onda nema plina jer je vjerojatno blokiran ventil za plin....tokom vremena korodiralo....


Isti je slucaj kako vidis i sa 12V gdje mora bit permanentan napon....ovdje imaš u manualu i potreban presjek vodiča i vrijednosti osigurača....

kada budeš vraćao natrag obrati pažnju na pravilan protok toplog zraka i njegovo i brtvljenje a posebno brtveljnje tj odvod dimnih plinova iz kabine....jasno da je dobra ideja postaviti mali ventilatorić koji ce potpomagati strujanje zraka i time poboljšati ucin friža....no pitam se zašto to nije napravio i proizvođač????

Isto vidi da kod vanjske tem od 8C treba smanjivati protok zraka cak i zatvarati propuh da se ne osteti friž....




ako imaš problema sa trumom evo manuala i za nju....
https://www.manualslib.com/products/Tru ... 36021.html

a o thetfordu da i ne govorim...
http://www.thetford-europe.com/download-product/c200/

Sretno.... :handgestures-fingerscrossed:


Vrh
   
PostPostano: 21 vel 2017 10:05 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
RI898 je napisao/la:
Evo ti sheme frižidera kojeg imam ja pa ti može pomoći jer je to generalno sve isto

https://www.manualslib.com/manual/47200 ... 271-L.html

na kraju imaš shemu elektro i ono srce koje upravlja sistemom tj elektronicku centralu tj otvara ventil plina, pali iskru i nakon nekoga vremena ako je sve u redu nastavlja sa radom friža na plin.....

kolko kužim nema kod vas iskre a napon je jako mali na elektrodu? Trebalo bi razmotriti slijedece:

1. Da li se cuje iskra kako pali - moraš čut jasni tik tik tik kako na plinskome stednjaku kada ga pališ jer je princip isti? i da li se vidi da preskače iskra na goraču /burneru.Time ces eliminirat problem iskre, to moreš isprobat i ako je friž vani pod naponom 12V jer iskru moraš čuti i vidjeti kako preskače

2. Da li otvara plinski ventil? Kako vidiš i on dobiva komandu od centrale. To možeš isto vani i to sa naponom 12V ali moraš stavit pod tlak komprimiranoga zraka plinski dio pa ako ventil otvori izlazit ce i zrak....ali taj protok zraka isprobaj i na burneru jer je vjerojatno negdje nešto zaštropano od stajanja...tlak zraka je 8 bara a plina 0,050 bara pa ceš odmah cut sto se dešava... :obscene-drinkingcheers:

ili pak direkt test... :handgestures-fingerscrossed:

Nece bit druge nego sve izvadit van i spojiti na 12V / plin i onda ispitati ova dva elementa....jer ako nema iskre ili ne dolazi plin nema niti gorenja .....mislim da ona ionizacijski plug mora bit neki element koji daje sistemu da je sve u redu i tada prekida iskru i drži otvoren ventil plina.....ako to nije slucaj onda zatvara plinski ventil i prekida iskru i mora svijetliti neka alarmna lampica...

Dakle plin ces upalit sa onom piezo upaljačem koga kupiš u marketu pa ces tako raščlaniti gdje problem...jer ako upali onda nema iskre a ako ima iskra onda nema plina jer je vjerojatno blokiran ventil za plin....tokom vremena korodiralo....


Isti je slucaj kako vidis i sa 12V gdje mora bit permanentan napon....ovdje imaš u manualu i potreban presjek vodiča i vrijednosti osigurača....

kada budeš vraćao natrag obrati pažnju na pravilan protok toplog zraka i njegovo i brtvljenje a posebno brtveljnje tj odvod dimnih plinova iz kabine....jasno da je dobra ideja postaviti mali ventilatorić koji ce potpomagati strujanje zraka i time poboljšati ucin friža....no pitam se zašto to nije napravio i proizvođač????

Isto vidi da kod vanjske tem od 8C treba smanjivati protok zraka cak i zatvarati propuh da se ne osteti friž....




ako imaš problema sa trumom evo manuala i za nju....
https://www.manualslib.com/products/Tru ... 36021.html

a o thetfordu da i ne govorim...
http://www.thetford-europe.com/download-product/c200/

Sretno.... :handgestures-fingerscrossed:


Iskre nema, ne čuje se ni "kvrckanje". Čistio sam "elektrodu" pa možda nisam namjestio dobar razmak. Vidio sam na jednom engleskom forumu da je to mogući uzrok. Prije čišćenja je bilo iskre ( barem se čuo zvuk "kvrckanja"), ali nije se mogao upaliti plin. Inače, frižider radi normalno na plin ( isprobano nekoliko sati) kada se upali ručno. Kažu da onda nije u pitanju senzor plamena. Dovod nije jer plin normalno dolazi i izgara, pojačava se i smanjuje na regulatoru bez problema.

Znači ostaje problem iskre. Probat ćemo ga spojiti na kompresor pod manjim tlakom i namjestiti razmak elektrode kad uhvatim vremena.

Ventilatori su već spremni za ugradnju. Treba iskoristiti priliku kad je već frižider vani. Taj sam savjet već vidio i usvojio.

Što se napajanja na 12V tiče, na jednom sam drugom engleskom forumu opet našao podatak da unutar punjača postoji relej koji daje struju na izlaz za frižider samo iznad 2000/min. E sad, je li to i kod mene slučaj... Čekam Šunjića da se javi, on to može provjeriti "uživo".

Upute za Truma kamin imam. Isproban je i radi.

Do WC-a još nisam došao, osim što sam izvadio spremnik. O tome ćemo u "vodenim ćakulama" kad dođe na red.

Hvala još jednom na svim savjetima! :bow-blue:


Vrh
   
PostPostano: 21 vel 2017 22:20 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Očito nema iskre pa se moraš pozabaviti samo sa njom jer ostalo je u redu....ne moraš ni stavlajti kompresor i zrak na plinsku stranu jer plin izlazi uredno. Dakle samo poštelati razmak na elektrodi / masi.

Vjerojatno ima neki rele koji radi na napon alternatora pa kada ima recimo 13,7 - 14,2VV na stezaljakama baterije tada otvara struju na friž. zašto baš tako nije mi jasno? Jer što kada baterija sama napaja friž, a motor stoji? :think: da li mu je to neka zaštita od potpunoga pražnjenja baterije? Kod mene ide do kraja :hand: isprazni je skroz na skroz... :handgestures-thumbdown: ako ga ostavim preko noći... :naughty:

Ne znam koliko je Mario otišao daleko u električnome ispitivanje no vjerojatno ćeš imati od njega ako ništa drugo onda makar neku referencu....vjerujem da je kod njih još hladno pa mu je kamper pokriven i čeka toplije dane...

Ja sam se naškolovao sa WC -om i nisam uspio popravit jer mi je jedna žica negdje u prekidu a nece da radi samo na jednu žicu????? mora imat dva nezavisna napajanja :handgestures-thumbdown: ....tako smo otišli na put i zaključili na kraju da je ispiranje wc-a sa tuš baterijom puno bolje... :handgestures-thumbup: pa sam tako i ostavio...

Glede plina pitao kolegu na benzinskoj da li smiju tociti plin ako auto nema naljepnicu LPG, kaže u biti ne bi smjeli...ali--- :handgestures-fingerscrossed:

U biti ovako svi nešto naučimo a to i jeste svrha foruma da se podijeli iskustvo... :obscene-drinkingcheers:


Vrh
   
PostPostano: 22 vel 2017 11:07 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Frižider radi!!!

Izvadili smo ga van i stavili na stol. "Brikovali" kontakte da ima napajanje na 12V i za grijač, i za svjetlo/ paljenje plina. Pripremili i kompresor.

Onda sam otraga skinuo gorionik i vidio da elektroda dodiruje ventil za izlaz plina. Namjestio sam tako da ima mali razmak i zavrnuo natrag. Spojili na punjač akumulatora i dobili iskru! Kompresor i nismo spojili.

Provjerili smo još jednom i uključili prekidač za 12V napajanje. Frižider radi.

Vratili frižider natrag u kamper i spojili plin. Nismo ga uspjeli upaliti od prve, ali smo uspjeli nakon dodatnog podešavanja razmaka elektrode.

Isprobano, radi!!!

Punjač smo detaljno pregledali. Onaj spoj koji se bio odlemio smo već ranije zalemili. Svi kontakti izgledaju dobro, nema tragova gorenja na ploči, svi otpornici izgledaju dobro, ništa ne izgleda kao da postoji problem unutar punjača. Ostavit ću ga dok se Mario ne probudi. On ima isti kamper i punjač pa ćemo čekati informaciju o napajanju 12V.

Uglavnom, svi vodovi od izlaza punjača do frižidera su provjereno ispravni.

Iskoristili smo priliku kad je frižider bio vani i ugradili dva ventilatora za dodatnu ventilaciju, po preporukama.
slika
slika

Prekidač za pokretanje ventilatora smo ugradili na kontrolni panel štednjaka i frižidera:
slika
( ovaj mali desno od potenciometra)

Uglavnom, poglavlje frižider uspješno apsolvirano i stavljeno ad acta! :banana-dance:

Idemo dalje!


Vrh
   
PostPostano: 22 vel 2017 11:10 
Offline
napredni kampist

Pridružen/a: 07 srp 2015 12:30
Postovi: 116
Bravo :handgestures-thumbup:. Vidi frajera, i termobužir je u igri :clap: . Svaka čast !


Vrh
   
PostPostano: 22 vel 2017 11:17 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
befree je napisao/la:
Bravo :handgestures-thumbup:. Vidi frajera, i termobužir je u igri :clap: . Svaka čast !


Imam bratića kojem je to struka. Dečko mlad, a ima znanja i dobre volje. Hvala i njemu! :bow-blue:
( makar sam se već i usmeno zahvalio)

Umjesto plaće, obećao sam jedan vikend izlet s kamperom, negdje pokraj Ukrine.


Vrh
   
PostPostano: 22 vel 2017 18:58 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Poznajem jednog gospodina koji je radio u Adrii
Taj zna sve o kamperima i prikolicama.
Uglavnom većinu stvari napravim sam, ali kad zapne on je tu.
Sat je 30eura, ali ovakve stvari rješava za par minuta. Njega mi nije problem platiti jer stvarno zna.

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 22 vel 2017 22:35 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
E dobro je kada se i pivica može ohladiti na plin....lakše se diše :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:


Vrh
   
PostPostano: 23 vel 2017 10:29 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
master222 je napisao/la:
Poznajem jednog gospodina koji je radio u Adrii
Taj zna sve o kamperima i prikolicama.
Uglavnom većinu stvari napravim sam, ali kad zapne on je tu.
Sat je 30eura, ali ovakve stvari rješava za par minuta. Njega mi nije problem platiti jer stvarno zna.

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Dobro je imati takvoga pri ruci. Ali meni je 200 km do ZG, onda još "preko grane"... Malo mi je i cijeli dan za takvu operaciju. Ovako, mi je kamper razonoda za sat- dva poslije posla ili preko vikenda.

Ponešto znam, ponešto učim usput, a zato i imam vas koji mi pomažete kada zapnem!

Hvala svima koji su ( i koji će) pomogli! :bow-blue:


Vrh
   
PostPostano: 23 vel 2017 10:32 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
RI898 je napisao/la:
E dobro je kada se i pivica može ohladiti na plin....lakše se diše :obscene-drinkingcheers:


Bit će i to valjda uskoro...
Samo, gorko mi je pivo kada ga pijem sam! A društva ( kamperaša) u Brodu baš i nemam...

P.S. Bit će koje u pričuvi za sve tvoje savjete. Zaslužio si!
( možda na susretima na Lošinju?)


Vrh
   
PostPostano: 23 vel 2017 12:48 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
master222 je napisao/la:
Poznajem jednog gospodina koji je radio u Adrii
Taj zna sve o kamperima i prikolicama.
Uglavnom većinu stvari napravim sam, ali kad zapne on je tu.
Sat je 30eura, ali ovakve stvari rješava za par minuta. Njega mi nije problem platiti jer stvarno zna.

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk



Podijeli kontakt s nama vlasnicima Adrije. Osim Drageca iz LKT-a ne znam nikoga tko bi mogao nešto srediti kad se pokvari.


Vrh
   
PostPostano: 23 vel 2017 21:05 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Moram reci ipak jednu važnu stvar koju sam uočio na vlastitim pogreškama :handgestures-thumbdown: stari su govorili da pametan uči na tuđim a tovar na svojim greškama...ali... :crying-yellow: jest da nema više tovara :dance: zamijenili ih motokultivatori i traktori....

no ipak ovak nekako svi nesto naučimo zajednički :pray: a ako ništa drugo onda prisilimo samih sebe da makar razmislimo kako riješiti eventualni problem :clap: jer ipak se upravo takva stvar može i nama dogoditi i to negdje usred EU na početku godišnjeg, :handgestures-fingerscrossed: pa onda moš si mislit da ti rikne friž ili pak još gore vodena pumpica koja je srce kampera....stoga takve stvari ako smo teoretski pripremljeni i ako imamo alata bez problema rješavamo i na terenu ---- :bow-blue: :obscene-drinkingcheers: stoga ja u zadnje vrijeme sve sto radim na kamperu taj alat sam poceo držati u kutiji...koja ide sa mnom na putovanje, vjerujte isplatilo se....višestruko puta :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-thumbup: a mogu reć da me ona srebrna samoljepiva traka vec nekoliko puta spasila iriješila nerješiv problem na terenu...

slika

slika

kada smo se rastali NJemac kaže: Pa dabogda se nikada više ne vidjeli!!!!! :handgestures-thumbup: ali hvala HAK-u i EU članarini....sve riješeno u okviru 500 kiuna clanarine, a moglo je bit i gore...

slika

slika

slika

stoga zamislite samo kako promijeniti probušenu gumu na livoj strani kampera kada stojite na zaustavnoj traci.....jednostavno nema mjesta jer morate se zavlačit ispod i stat na vozni trak kuda jure šleperi....nemoguće,,,,vidio sam poslije dosta ljudi da voze po praznoj do prvoga ugibališta....bolje imati razbijenu felgu nego kičmu....

no ovo nije struja....mogli bi otvoriti i topic kako promijeniti šupu gumu na autobahnu....vrlo intersantna tema....


Vrh
   
PostPostano: 08 lip 2017 00:20 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Motala mi se po glavi jedna ideja koja bi mogla biti od koristi svima koji ne provode vrijeme vezani strujnim kabelom u nekom kampu. Krenuli smo u realizaciju. Nadam se uspjehu pa ću to podijeliti i s vama. Na tragu smo rješenja i pomicanja granica slobode!

Još malo... :shhh:


Vrh
   
PostPostano: 09 lip 2017 00:53 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Kako sam već spomenuo, pala mi je na pamet jedna ideja koju sam i realizirao, a mogla bi biti korisna i drugima.

Napominjem da ovo što slijedi pišem u dobroj namjeri i ne snosim nikakve posljedice koje bi mogle nastati radom nestručnih osoba na ovakvom ili sličnom projektu! :naughty: Dakle, oprez!!! :naughty: :naughty: :naughty:

Pisao već puno puta kako je kamper za mene pojam slobode i da mi nije cilj provoditi vrijeme vezan strujnim kabelom u nekom kampu. U cilju povećanja autonomije ugradio sam solarni sustav u kamper. O detaljima solarnog sustava ću pisati ( nešto već jesam) u temi "solarni paneli". Drugi korak na putu osamostaljenja bila je nabavka i ugradnja pretvarača napona kako bismo mogli dobiti struju od 220 V i kada nismo "na kabelu". Sustav je ugrađen i provjeren. Jedini uočen nedostatak je kapacitet akumulatora. Neki su ovdje pisali o "elekrtranama" od 300-njak Ah pa je ovaj moj akumulator od 60-ak Ah slabašno čeljade, ali neka gura dok može. E sada dolazimo do onog bitnog: struju od 220V imamo u kamperu, ali samo na jednoj ( ili dvije, ovisno o snazi pretvarača) utičnici. Ranije sam već nekadašnju utičnicu od 12V u kupaonici zamijenio onom od 220V, npr. za brijanje, fen za kosu ili sl. Dakle, imamo instalaciju od 220V koja nam ne služi ničemu kada nismo "na kabelu".

Bio je to problem koji me je potaknuo na razmišljanje i doveo do rješenja. Sada imamo 220V u svim utičnicama u kamperu i u svim uvjetima! :banana-dance:

Kako sam to dobio?

Na izlaz iz pretvarača uključio sam produžni kabel koji je doveden do kutije s osiguračima. Znači, sada imamo dva neovisna izvora napajanja. Bitna je stvar da se oni ne smiju miješati! Razdiobu smo napravili tropolnom grebenastom sklopkom s tri položaja, 1-0-2. U položaju 1 napajanje dolazi iz pretvarača napona i dalje ide u 220V instalaciju kampera ( utičnice), 0 je isključeno napajanje, a u položaju 2 napajanje dolazi iz vanjskog priključka na struju, ili kako to običavam reći, kada smo "na kabelu" i napaja 220V instalaciju kampera ( utičnice) i punjač sekundarnog akumulatora. Ograničavajući faktor je snaga pretvarača ( 600 W) u našem slučaju, ali sustav se može, za one koji misle da im treba, izvesti i s jačim pretvaračem.

Malo je nezgodno, recimo, miksati nešto čučeći uz pretvarač, ili brijati se bez ogledala, gledati Tv i krenuti u WC te usput zapeti za produžni kabel i u mnogim sličnim situacijama... Sada smo sve to izbjegli, imamo originalnu instalaciju 220V koju možemo koristiti u svim uvjetima. Doduše, ograničeni smo na potrošače do 600 W, ali osim fena za kosu, drugih trošila veće snage i nemamo. Bušilice, brusilice, lemilice, žarulje od 220V, mikseri, TV, radio- CD ( iako to imamo već u kabini), laptop, usisavač smanjen na 600 W i mnogi drugi uređaji rade i s pretvaračem te snage. Opet napominjem, sustav se jednako može izvesti i s jačim pretvaračem!

Još jednom napominjem, ovo iznosim kao ideju, bez preuzimanja odgovornosti za posljedice nestručne realizacije iste. Hvala na razumijevanju!

slika
Ovaj narančasti kabel na slici dolazi iz pretvarača napona i odlazi dalje prema 220V instalaciji kampera

slika
Ovako izgleda nakon montaže


Vrh
   
PostPostano: 09 lip 2017 01:13 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Još jedna ideja za samograditelje koji se upuštaju u avanturu preuređenja kombija u kamper:

Puno je jednostavnije izvesti derivat ovakvog sustava pri čemu se za punjenje sekundarnog akumulatora može koristiti samo solarni sustav.

Može se izvesti i tako da sve ide preko pretvarača napona, tako da nemate 12V instalaciju ako ne koristite uređaje ( frižider, pumpa za vodu i sl.) koji rade na 12V nego one od 220V. Izvesti rasvjetu LED žaruljama od 220V je najmanji problem. U tom slučaju, potreban vam je pretvarač napona veće snage.

Ako ide dvostruka instalacija ( 12V istosmjerna i 220V izmjenična) kao na originalnim kamperima, opet je jednostavnije izvesti punjenje akumulatora na 12V preko solarnog panela, nego petljati s pojačanim alternatorom, izmjenama na kontakt bravi i drugim. Sunca će biti, barem dok je nas, ako ne i puno duže!

I ovaj puta napominjem, sve ovo iznosim kao ideje i ne snosim odgovornost za moguće posljedice nestručne relizacije istih! :naughty: Hvala na razumijevanju!


Vrh
   
PostPostano: 09 lip 2017 05:58 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Kod mene je obratno. Ja imam sve na 12v. Mišljenja sam da je tako iskoristivost akumulatora i sustava veća, jer nema gubitaka na inverteru.
Na putu stalno imamo dovoljno struje, ali je problem kada se parkiramo u kampu u hlad. Tada imamo struje cca 3 dana.
Inače imam 2 invertera. Jedan od 750w koji služi za TV, komp, mikser i slično. Njega palim po potrebi, i on je spojen na kabinski akumulator.
Drugi od 1000w je samo za klimu i spojen je na motorni akumulator, ali ima zaštitu i radi samo kada je motor upaljen.
Kada se navikneš, 220v ti uopće ne treba

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 09 lip 2017 09:59 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Na sve se čovjek navikne. Živjeli su ljudi stoljećima i bez struje.


Vrh
   
PostPostano: 09 lip 2017 10:11 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Mislim da će ovo biti korisna promjena, provjerit ćemo... :-??

Ovo o el. instalaciji samo na 220V je ideja za samograditelje, nema smisla potpuno prepravljati originalnu instalaciju u kamperu!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 78 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan