Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 18 tra 2024 07:36.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 24 vel 2017 10:38 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Kolega RI898 predložio je otvaranje ove teme. Tema je zasigurno zanimljiva, jer bolje je učiti na tuđim iskustvima, nego iskusiti na vlastitoj koži nepripremljen.

viewtopic.php?f=44&t=2040&start=60
( na dnu stranice je njegov originalni post)

Evo, tema otvorena. Savjeti i vlastita iskustva su dragocjeni!


Vrh
   
PostPostano: 24 vel 2017 23:43 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Pa da budem precizan događaj se zbio dok je vozila moja žena koja je prakticki prvi puta upravljala vozilom manje od 100 km u totalu - kombijem od 3,5 t . Dakle slučaj kada imas iskusnog vozača ali u njemu nepoznatom vozilu o cijem ponasanju na cesti nema praktički pojma. Jako lipa kombinacija! :handgestures-fingerscrossed:

Puno sam razmišljap i analizirao ovaj slučaj i zaključi da smo jaako dobro prošli! :bow-blue: :bow-blue: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed:

Tokom vožnje najedamput na autobahnu pri oko 100 km/h najedamput smo culi puf -šššššššššššššššššššššš pa onda klop klop------na svu sriću auto se nije zanio jer je popustila zadnja liva guma. Ono šššššššššššššššššš znači da vam se prazni 5 bara zraka iz gume otprilike 2 -3 sekunde a ono klop da je felga legla na praznu gumu. :snooty: :snooty: :crying-yellow:

U biti da je u pitanju bila prednja guma vjerojatno bi joj prazna guma bila povukla volan u tu stranu tj javio se efekat kočenja jednog prednjeg kotača koji automatski znači zanašanje vozila u tu stranu. Obicno tada ljudi koče i opale instiktivno kontra stranu upravljačem ali najčešće previše pa se vozilo zaljulja pa slijedi prevrtanje...ili udarac u ogradu....na you tube ima jako puno takvih primjera.

Kako je nama u prvi mah bilo nejasno što se desilo jer ono ššššššššššššš može značit i da pušta crijevo vode....ona je instiktivno držala gas.....i auto je održao smijer jer je bila u pitanju zadnja guma..... :handgestures-thumbup:


U biti je to i ispravan postupak kako vozači kamionđžije rade.....evo you tube

u ovom slucaju događa se otprike ovo
https://www.youtube.com/watch?v=9LkLeljt4t0

i onda kada sam poslije pregledao kako riješit problem uočio sam u stvari nesvjestan ali nevjerojatan ispravan potez , a spasilo nas je to što smo mislili što je sada ovo? taj šišteći zvuk---šššššššššš :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers: tek kada sam čuo klop tada sam joj rekao da je u pitanju guma......ali nije bilo kočenja a pedal gasa je bio lagano smanjivan...

https://www.youtube.com/watch?v=8znCgvHMb-g

https://www.youtube.com/watch?v=lkwOE1yKY5c

U biti ona metalna U kopća koja drži traku kamionske cerade otpala sa kamiona je vjerojatno bila vakuumom podignuta sa prednjom gumom i onda se vješto zabila u zadnju....tako da je ona bila uzročnik eksplozije

slika

I tako smo završili na sporednome traku ali kako kaže amer imali smo vremena da stanemo točno na izlazu sa autobahna tako da sam imao dovoljno mjesta za pristup kotaču a da me ne pregaze kamioni. U biti to na običnom zaustavnom traku nije moguće.

No tu su tek počeli pravi problemi.....

ako uocite ovu sliku auto je malo izbandan na livo ali je i djelomično na travi.....

slika

na žalost kada se izvlaci rezervna guma auto DUCATO MORA BIT NA RAVNOME jer inace nije moguće izvuć gumu sa ležišta????!!!!! Svaka cast Fiat! : :handgestures-thumbdown: :handgestures-thumbdown: :handgestures-thumbdown:

Dakle auto na apsolutno ravnu podlogu pa onda izvlaćenje rezervne gume za koju treba bit najprije MAĐIONIČAR a onda da je izvučete ARNOLD ŠVARCENEGER :crying-yellow: :crying-yellow: da bi konačno bila izvučena!!!! :dance: :clap:

SVAKAKO PROBAJTE ZA TRENING SAMO IZVUĆ REZERVNI KOTAĆ ISPOD DUCATA pa ce vam sve bit jasno....

Ključ za odmolivanje vijaka na kotaču po običaju Fiatovski katastrofalan .......a ako su zapeceni tada cete morat odustat.....srica da sam par dana prije mijenjao kotače napred - natrag pa sam skužio o cemu se radi i pripremio alalt.... :handgestures-fingerscrossed:

Dakle konacno nakon fizikale kotać je spreman i vijci pomolani pa idemo postavit DIZALICU POD AUTO OD 4T

slika

vec sam bio uocio da Fiat po Talijanskom običaju aljkavo i traljavo daje dizaličicu i to paralelogramsku....mehaničku nešto kao R-4 ako se sjecate......katastrofa.....kada sam je podložio i poceo dizat pukao je kriket na ključu sa kojime se lako podiže tj okrece vreteno dizaljic pa je trebalo obićnim kljucem pola kruga po pola kruga dizat auto....Bravo FIAT, viva la ITalia......bio sam jako sretan kada sam prodao Alfa Romea....i riješio se Talijanskih briga......no evo opet Talijanske nesrice u kuci.....


Kada sam vec bio dosti podigao auto skoro pa tri kvarta visine tada odjednom paf :handgestures-thumbdown: :handgestures-thumbdown: :bow-blue: :crying-yellow: :handgestures-fingerscrossed:

auto je pao na pod jer je vreteno na dizalici puklo na dva komada...srica da je probušena guma još bila na mjestu zavidana....tako da nije bilo štete na kočionim diskovima i ovjesu.....e moji Talijani.... :handgestures-thumbdown: :handgestures-thumbdown: stvarno samo dobro radite samo špagete...i niš više! :handgestures-thumbdown:

Dizaličica je vidljiva na gornjoj slici.....

Tada velim a sada moramo poc po aduta iz rukava a on se zove HAK pomoč na cesti u inozemstvu i košta 500 kuna....kao da mi je nesto govorilo da dignem ovu policu....naime auto nisam poznavao i bilo mi je nekeako logicno...dat tu lovu...koja izgleda bez veze no u ovome slučaju :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers: :dance: :clap:

Na sriću evo ti one telefonske govornice za pomoč 10 metara od auta.....

Dakle trostruka srića u nesrići....

E sada kontaktiram najprije Švabe , oko 3 popodne...javlja se glas sa druge strane i pita gdje sam? Reko na kutiji telefona piše broj pa evo vam broja naše lokacije inace smo na raskrižju za Wittlich td......dakle morate dati broj ceste i broj kutije telefona.....jasno uz opis sto vam se dogodilo, reko trebam dizalicu od 5 tona da podignem auto za minjat gumu---

Onda zovem HAK centar zgb i kažem istu situaciju.....kaže cura da ce zvat NJemce da mi pomognu neka joj dam broj moba.

Za jedno pola ure me zovu na mob NJemci i pitaju sa su od HAK-a dobili info da sam u nevolji i neka im dam poziciju....BRAVO HAK! :bow-blue: :bow-blue: :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:

Za oko 2 ure evo ti prvi kamion ali da nema 5 T dizalicu da ce ju donest kolega za pola ure....stoga su se pametno zastitili kao na slici i prominili mi gumu. Uz jasno ono dabogda se vise nikada vise ne vidjeli.....tj ne trebali nasu pomoc.....dakle od incidenta za oko 3 sata smo bili spremni za vožnju......tj skociti do bratica udaljenog 100 km da mi nade neku polovnu kombijevsku gumu....što smo napravili sutradan....jasno da je on bio na godišnjem u Hrvatskoj a ja na godišnjem u NJemačkoj ali smo i to nekak zglihali :handgestures-fingerscrossed:

Dakle ovdje moram reć bazicno iskustvo:

1 Kako se ponasati u vožnji kada vam pukne guma prema ovim video snimcima od Amera....
2. Na zaustavnom traku nemojte niti probati mijenjati gumu jer cete zavrsiti na maski hladnjaka nekom od kamiona, produžite po praznoj do prvog proširenja. Jer vi cete kupiti novu felgu ali vaš ŽIVOT NECE NITKO!
3. OBAVEZNO ZA TRENING PROMIJENITI GUMU DOMA NA MIRU U HLADU UZ PIVICU DA VIDITE KAKO ŠTO I SA ČIME TO OBAVITI I PRITOM SI KUPITE HIDRAULIČNI DUZALJIC od 5 tona! DAKLE PROVJERA ALATA!
4.Vraćanje rezervne gume ispod kombija je HOUDINJEVSKI posao, probajte pa dajte povratnu info. Morate koristiti i ruke i noge da ugurate gumu tesku oko 50 kg....
ovaj lik to radi na jami....a vi na cesti...Fiat :handgestures-thumbdown:
https://www.youtube.com/watch?v=dofDr0FapWQ

ford je ford :handgestures-thumbup: a ovo imaju i svi SUV ovi, JASNO DA NE I FIAT (makar ne naš)
https://www.youtube.com/watch?v=RoM4DgKWEwg

5. OBAVEZNO HAK pomoć na cesti varijantu Inozemstvo jer imate milijun pogodnosti baš za ovakve situacije! Cak i hotel placaju skupa sa prevozom do doma. Mene ova intervencije nije ništa koštala, u biti jest 500 kuna članarine ali---- :obscene-drinkingcheers:

Ovo je jedno iskustvo oko moje gume a drugo cu postavit od kolege na Talijanskome autoputu....


Vrh
   
PostPostano: 25 vel 2017 09:41 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Ovo gore potpisujem u potpunosti.
Meni je pukla stražnja desna guma neposredno pred benzinskom Nadin na Dalmatini.
Vrlo neugodno iskustvo.
Srećom prijašnji vlasnik je uz Fiatov komplet stavio i dvije male hidraulične dizalice. Realno dovoljno je imati dizalicu od 2 tone jer dižete 1/4 ukupnog tereta, pa ako ste i u pretovaru, to je dovoljno.
Problem je što ta dizalica ima mali hod, pa sam kamper dizao u 2-3 maha.
Za skinuti rezervni kotač stvarno treba snage i vještine.
Najgore što se može dogoditi je da je i rezervni prazan, tako da to svakako treba provjeriti bar jednom godišnje.
HAK
To je posebna priča. Drago mi je da si napisao da su pomogli unatoč veličini vozila. Inače imaju glupo pravilo u definiciji vozila:

Pod pojmom vozilo podrazumijeva se motorno vozilo za prijevoz osoba, visine do 2,5 metara, širine do 2,55 metara, dužine do 15 metara uključujući priključno vozilo, najveće dopuštene mase do 3.500 kilograma, koje može vući prikolicu najveće dopuštene mase 3.500 kilograma i koje osim sjedala za vozača ima najviše osam sjedala.

Sve prolazi, osim visine. Moj kamper je 3,2m visine.

Na cesti se se vjerojatno dogodi kompromis-može popravak i pomoć, ali ne i šlepanje



Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 25 vel 2017 09:53 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Nama sa kamperima na starom Ducatu ostaje utjeha da je rezervni kotač pod poklopcem motora, tako da nije potrebno izvoditi akrobacije kako bi se došlo do njega. A dogodi se da je i cesta mokra...

Svako zlo ( stari kamper) za neko dobro, što bi rekli naši stari!


Vrh
   
PostPostano: 25 vel 2017 22:12 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Kolega Master uvijek dade koristan savjet, i kod mene je visina 3,2 metra dakle sve je jasno...ovo nisam znao! :obscene-drinkingcheers: Hm to može bit mali problemčić ako nema šlepe--- :handgestures-thumbdown:

Ja sam znao da je problem visine kod podizanja kampera za minjat gumu pa sam u NJemačkoj najprije kupio krokodilku od 5 tona za dizat auto.....no to nam se motalo po kamperu citavo putovanje jer je velika pa sam kada smo došli doma kupio od 5 tona hidrauličnu koja ima potrebnu visinu tj dovoljan hod da se podigne auto u jednom potezu a i napravio dodatno nosac da mi auto više ne može skliznut sa dizalice...

Jednom opečen puše i na hladno! :naughty:

Ovo je konacna izvedba
slika

Nego evo detalja od kolege koji je na običnom autu imao gumi defekt negdje kod Milana - autostrada. Kaže on i žena jasno izašli iz auta i počeli minjat gumu, kada evo likova koji im se ponudili da im to velikodušno učine. Kaže neki dobri likovi to odmah ucinili oni im se zahvalili i svi sretni otišli dalje svojim putem. Jako važno da kada su izasli iz auta jasno sve su ostavili u autu , pa minja se guma! :crying-yellow: :pray:

Uglavnom nitko nije ulazio u auto tokom minjanja gume no kada su krenuli ustanovili su da su opljačkani, a sto najgore nestale i putovnice! :crying-yellow: :crying-yellow: :handgestures-thumbdown:

Izgleda da je u igri bio i treci igrač koji je ušao u auto i naplatio zamjenu gume! :dance: :dance:


Vrh
   
PostPostano: 27 vel 2017 09:38 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
RI898 je napisao/la:
...Uglavnom nitko nije ulazio u auto tokom minjanja gume no kada su krenuli ustanovili su da su opljačkani, a sto najgore nestale i putovnice! :crying-yellow: :crying-yellow: :handgestures-thumbdown:

Izgleda da je u igri bio i treci igrač koji je ušao u auto i naplatio zamjenu gume! :dance: :dance:


Davno je Marijan Ban ispjevao onu: " Ljudi su pokvarena rasa, prljava i zla, i tko ljude sluša, taj uvijek nastrada..."
A i Bare je dodao: "Gdje je nestao čovjek..."

Ipak, opet ne možemo jedni bez drugih, usprkos svemu!


Vrh
   
PostPostano: 01 ožu 2017 08:49 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
smijem li ja pitati za starost tih guma?

Ri898 - ova tvoja na slici iskreno i ne djeluje mi puno starije i istrošenije od gume 4-5 godine starosti... a i rezervna baš ne djeluje u cvijetu mladost... ne znam zašto riskirate s investicijom od 400-500 eura koliko košta cijeli set od 5 guma...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 02 ožu 2017 12:27 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
master222 je napisao/la:
...
HAK
To je posebna priča. Drago mi je da si napisao da su pomogli unatoč veličini vozila. Inače imaju glupo pravilo u definiciji vozila:

Pod pojmom vozilo podrazumijeva se motorno vozilo za prijevoz osoba, visine do 2,5 metara, širine do 2,55 metara, dužine do 15 metara uključujući priključno vozilo, najveće dopuštene mase do 3.500 kilograma, koje može vući prikolicu najveće dopuštene mase 3.500 kilograma i koje osim sjedala za vozača ima najviše osam sjedala.

Sve prolazi, osim visine. Moj kamper je 3,2m visine.

Na cesti se se vjerojatno dogodi kompromis-može popravak i pomoć, ali ne i šlepanje


Sad ste mi dali razmišljati... :think:

Znate li kakva su pravila pomoći na cesti za kampere izvan RH? Jesu li oni tolerantniji ili još rigiriozniji?

Što se savjeta oko dizalice i probne zamjene gume tiče, slažem se. Isto bi tako bilo dobro odvrnuti vijke jedan po jedan, podmazati ih i vratiti natrag. Lakše je riješiti "zapečeni" vijak kod kuće i na miru, nego se "snalaziti" na cesti!


Vrh
   
PostPostano: 02 ožu 2017 13:28 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7230
Lokacija: Osijek
Panonski mornar je napisao/la:
Sad ste mi dali razmišljati... :think:

Znate li kakva su pravila pomoći na cesti za kampere izvan RH? Jesu li oni tolerantniji ili još rigiriozniji?

Što se savjeta oko dizalice i probne zamjene gume tiče, slažem se. Isto bi tako bilo dobro odvrnuti vijke jedan po jedan, podmazati ih i vratiti natrag. Lakše je riješiti "zapečeni" vijak kod kuće i na miru, nego se "snalaziti" na cesti!


Po meni to baš i nije dobro? :whistle: :whistle:


Vrh
   
PostPostano: 02 ožu 2017 15:31 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
bajki je napisao/la:
Panonski mornar je napisao/la:
Sad ste mi dali razmišljati... :think:

Znate li kakva su pravila pomoći na cesti za kampere izvan RH? Jesu li oni tolerantniji ili još rigiriozniji?

Što se savjeta oko dizalice i probne zamjene gume tiče, slažem se. Isto bi tako bilo dobro odvrnuti vijke jedan po jedan, podmazati ih i vratiti natrag. Lakše je riješiti "zapečeni" vijak kod kuće i na miru, nego se "snalaziti" na cesti!


Po meni to baš i nije dobro? :whistle: :whistle:


Šta da se dogodi da vam "crkne" kamper negdje u inozemstvu? Kako da dovesti natrag? A računate kako ste "pokriveni"?! :think: :crying-yellow:

A ako se pomoć svede samo na zamjenu probušene gume i/ili pomoć pri paljenju zbog icrpljenog akumulatora ili dostave goriva, ne vidim prevelikog smisla u tome. Znači, ako je tako, prije puta sve provjeri, plati misu i na put?! :think:


Vrh
   
PostPostano: 02 ožu 2017 16:20 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Šlep od Pariza do ZG 1800eura

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 02 ožu 2017 22:23 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ovo me zabrinjava....triba provjerit .....


Statler, guma je bila obilicevo i cini mi se stara koliko kampica....15 ak godina najmanje..


Vrh
   
PostPostano: 03 ožu 2017 07:54 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
Panonski mornar je napisao/la:
A ako se pomoć svede samo na zamjenu probušene gume i/ili pomoć pri paljenju zbog icrpljenog akumulatora ili dostave goriva, ne vidim prevelikog smisla u tome. Znači, ako je tako, prije puta sve provjeri, plati misu i na put?! :think:


meni je jasno da gumu možeš probušiti ili razrezati i za to imaš rezervnu i smiješno mi je da nemaš dizalicu i alat kojim bi ju zamijenio... što se istrošenog akumulatora tiče - to mi je smiješno da odeš na neki put a akumulator da rikava... pa akumulator duže vrijeme daje do znanja da nije OK, a gorivo - to opet ako krivo natočiš na pumpi ili ne znam kako možeš napraviti 100+ km da ti svijetli lampica i bode te u oči...

ostala rikavanja neočekivana - tipa vodena ili pumpa goriva su mi prije jasnija i iznenađujuća... HAK+ pokriva nešto i u inozemstvu, ali to su šlepanja do najbližeg servisa gdje je moguće riješiti kvar...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 03 ožu 2017 08:38 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7230
Lokacija: Osijek
Panonski mornar je napisao/la:
bajki je napisao/la:
Panonski mornar je napisao/la:
Sad ste mi dali razmišljati... :think:

Znate li kakva su pravila pomoći na cesti za kampere izvan RH? Jesu li oni tolerantniji ili još rigiriozniji?

Što se savjeta oko dizalice i probne zamjene gume tiče, slažem se. Isto bi tako bilo dobro odvrnuti vijke jedan po jedan, podmazati ih i vratiti natrag. Lakše je riješiti "zapečeni" vijak kod kuće i na miru, nego se "snalaziti" na cesti!


Po meni to baš i nije dobro? :whistle: :whistle:


Šta da se dogodi da vam "crkne" kamper negdje u inozemstvu? Kako da dovesti natrag? A računate kako ste "pokriveni"?! :think: :crying-yellow:

A ako se pomoć svede samo na zamjenu probušene gume i/ili pomoć pri paljenju zbog icrpljenog akumulatora ili dostave goriva, ne vidim prevelikog smisla u tome. Znači, ako je tako, prije puta sve provjeri, plati misu i na put?! :think:



Ja sam se osvrnuo na podmazivanje vijaka (zatamnjeno), što se nesmije raditi! OK je razraditi da vijak nebude zapečen, ali nikako ga podmazivati!


Vrh
   
PostPostano: 03 ožu 2017 09:39 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
bajki je napisao/la:
Ja sam se osvrnuo na podmazivanje vijaka (zatamnjeno), što se nesmije raditi! OK je razraditi da vijak nebude zapečen, ali nikako ga podmazivati!


Ovo nisam znao, ali obično sam pri zamjeni ljetnih/ zimskih guma na vijke koji su zahrđali stavio kap ulja. Do sada nisam nikada imao problema s tim, nikada nisam primijetio da bi se neki vijak otpustio u vožnji. Na Vaneu se npr. vijci tako zapeku da ih je gotovo nemoguće odvrnuti bez šipke kao poluge na ključu iako su pri montaži propisno zategnuti moment ključem.


Vrh
   
PostPostano: 03 ožu 2017 13:40 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7230
Lokacija: Osijek
Ima članova foruma koji su ostali bez kotača (mislim da uzrok nije bilo podmazivanje, ali nema veze, točak je otpao).

Ja bi prije stavio neko sredstvo koje nedozvoljava otpuštanje vijka, nego ga podmazao.


Vrh
   
PostPostano: 05 ožu 2017 00:06 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ja se držim starih vozackih pravila iz prošloga stoljeća


MAZANO NE ŠKRIPI

POLAKO ALI SIGURNO

otkada vijke na kotačima podmazujem sa specijalnom masti za vanjske zupčanike i sajle bez problema ih odvrćem za razliku od prije ....kada ni poluge nisu bile dovoljne nego si morao stat na piolugu i težnom tjela odvrnuti ....a posebno kada mi specijalci autogumari zavrnu vijke moment kljucem podešenim na najjace...

kotac ce otpasti ako se recimo zaboravi stisnuti vijke da kraja ....jer se obicno postavi kotac na felgu koja je u zraku pa se onda stisne vijak koliko može, tada se auto spusti na pod i finalno dotegne....ako ovaj redosljed nije poštovan ------ode kotac =))


Vrh
   
PostPostano: 06 ožu 2017 08:48 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7230
Lokacija: Osijek
Vaš izbor... :whistle:


Vrh
   
PostPostano: 06 ožu 2017 11:14 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
ja nikad vijke ne mastim, ali kod izmjene poprskam sa sprejom za zaštitu gdje mi alufelga dodiruje željezo...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 06 ožu 2017 19:35 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ja spoj al felge i čelične glavčine namastim beskiselinskom vazelinskom mašću jer kada sam mijenjao probušenu gumu na ML-u nikako skinut felgu sa glavčine!=!?!'!? :snooty: :think: Reko frendu ajde zovi Mercedesov servis da štogod na polomimo--- :hand: -kažu oni samo lupaj i skidaj zapeklo od soli!?!?!?! J :dance: jedva skinuli doli gumu. :handgestures-thumbup: ..stvarno zapeklo.....otada :bow-blue: :handgestures-fingerscrossed: MAZANO NE ŠKRRIPI i :bow-blue: VIJCI SU DA SE ZATEŽU....... :bow-blue: NA PROPISANI MOMENT.....jer znam lika koji polomio vijak zatežući ga???? :handgestures-thumbdown:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan