Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 27 tra 2024 09:16.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 22 stu 2021 19:48 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 21 stu 2021 22:37
Postovi: 4
Dragi moji Kamperi,

imao bih potrebu za kvalitetnom i točnom informacijom gdje i tko radi u gradu Zagrebu ili okolici istoga defektažu ili ti dijagnostiku stanja zračnog ovjesa na kamperu Rimor koji je proizveden na ovjesu Fiat Dukata 2.3 iz 2006 model R250.
Naime isti je nema mjesec dana kupljen u Zagrebu i po izjavi vlasnika sve je Ok, naravno nakon prvog testa i naravno nakon isplate love, ispalo je da nekoliko stvari ipak nije OK, ne krivim bivšeg vlasnika jer može biti da je bilo Ok ali eto baš se sada desilo da nije OK ......

Želim pitati koja su vaša iskustva i mišljenje kome da se javim za dijagnostiku zračnog sistema, naime cijeli sistem tlačnih crijeva (crvena i plava linija), balona, manometra, ventila punjenja izgleda vizualno u odličnom stanju, kažem vizualno, kod Petronia sam imao neku intervenciju na hladnjaku i Kontrolnoj ploči (Centralina ) pa mi je serviser Srečko pogledao i testirao posebnim sprejom cijelu liniju kablova i spojnice na propuštanje i kaže da nigdje ne javlja propuštanje ali da se sistem sa tlakom 1.5 bar. isprazni za 1 do1 1/2 dan.
Kako je to uvijek tako da nema ništa popreko i na brzinu već da se mora krenuti od početka molio bih dobre duše koje imaju saznanje di bih se mogao obratiti za deteljni pregled i riješenje istoga.

U naprijed zahvaljujem na pomoći.

Vaš novi član foruma UKH, Mario.


Vrh
   
PostPostano: 22 stu 2021 20:30 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
ako pada tlak mora curiti zrak... :-??

možda forumaš "istrle" nešto više o tome zna jer on si je sam na takav ducato ugrađivao zračni ovjes...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 22 stu 2021 20:52 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 21 stu 2021 22:37
Postovi: 4
upravo tako, sigurno je da tlak pada, fora je da sa sprejom koji služi za test di curi ne javlja ništa kao da je sve Ok ali nije.
Moram naći neki servis koji to radi svakodnevno a ne znam tko bi to bio, ako nije crijevo dovoda do jastuka, nije spojnica, nije ventil onda jedino može biti neka stvarno mala rupica koju može jedino profić otkriti, znači rastaviti cijeli vod od početka do kraja i ponovo posložiti nazad.

Ne vidim druge a za to trebam nekoga tko ima alat, rupu ili dizalicu, ništa vidjet ćemo odgovore ostalih kolega.

Svakako hvala na odgovoru i želji za pomoći.

Čekam dalje, strpljen spašen.


Vrh
   
PostPostano: 23 stu 2021 08:48 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7231
Lokacija: Osijek
Nije da imam iskustva s time, ali to bi vjerojatno mogli pogledati i serviseri kamiona jer i neki kamioni imaju zračne ovjese.


Vrh
   
PostPostano: 23 stu 2021 12:04 
Offline
napredni kampist

Pridružen/a: 09 ruj 2019 14:56
Postovi: 158
Lokacija: Rijeka
Rupica je vjerojatno tako mala da se ne može detektirati u kratkom vremenu ili je na takvom mjestu gdje propušta samo u određenim uvjetima ....?


Vrh
   
PostPostano: 25 stu 2021 08:26 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7231
Lokacija: Osijek
Upravo tako. Mala rupica koja je vjerojatno na nekom teško dostupnom mjestu.


Vrh
   
PostPostano: 03 pro 2021 23:43 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Morat ćeš pribjegnut sistemu kad se ispitiva propuštanje klima uređaja a to je da se ubaci specijalna boja u plin (zrak) i onda se gleda gdje pušta. Najvjerojatnije je poroznost crijeva čeličnih/gumenih u pitanju. Vjerojatno je zato i prodan od starog vlasnika....


Vrh
   
PostPostano: 27 vel 2022 16:56 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 21 stu 2021 22:37
Postovi: 4
Kolege kamperi, evo nakon malog i kraćeg izbivanja da vam javim da je moj problem riješen. Sramotna Istina je da je u Zagrebu skoro pa nemoguće naći servis koji je iskusan sa ovom temom tj. da mu je donekle poznat sistem ovjesa zračnih jastuka, ne moram vam pričati kakvih sam se gluposti i ideja nazovi majstora naslušao. Moj problem je išao tako daleko da sam već razmišljao uputiti se u Sloveniju na servis. Da ne pišem na široko problem su mi rješili dečki u Iveco-Benussi u Lučkom, morao sam izmijeniti zračne gume (jastuke)za nove i na kraju to je i realno naj sigurnije i najtarjnije rješenje. Iveco Servis nema ovo u redovnoj ponudi ovaj servis zračnih jastuka ali imaju majstora koji je to radio na prijašnjem poslu na Fiat Profesional serijama vozila pa ima nekog znanje i donekle iskustva. Evo ako ikome ikada ustreba informacija za servis zračnih jastuka, Iveco Benussi je moja preporuka da prvog nazovete.


Vrh
   
PostPostano: 28 vel 2022 09:53 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7231
Lokacija: Osijek
Bitno da si riješio i hvala na preporuci! :handgestures-thumbup:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 48 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan