Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 19:53.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 248 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 01 pro 2014 15:57 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
evo iz mog i bajkijevog iskustva pred 2 godine iz putovanja Italijom kamperom od 7,5 m dužine... skoro svuda smo se uspjeli sparkirati, pronaći mjesto dovoljno blizu centra i ostalog... pa čak i u Rimu... u većini velikih gradova gdje postoji metro postoje i parkirališta uz njih tako da tamo možeš parkirati... imali smo slučaj u Volterri da nismo našli parking jer nismo smjeli na parking za buseve, a ulice su uske, a parkiralište namjenjeno za turiste je javna garaža u koju mi nismo mogli visinom, a ne širinom i dužinom... i imali smo slučaj da smo u Riminiju došli na prazni parking i srećom se tako parkirali da smo mogli naprijed preko nogostupa, jer u naših 2 sata obilaska parking se popunio doslovce 100% i više nije bilo šanse da izmanevriramo s parkinga onako kako smo ušli...

tako da kombi od 5,5 metara ili duži kamper vrlo je mala razlika... ako se to vozilo planira koristiti isključivo u turističke svrhe (ne svakodnevno) naginjem kamperu...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 02 pro 2014 01:00 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
E ovako, idemo mi prakticno na posao...VWT4/5

najprije proucio sve moguce prerade ali niti jedna ne odgovara...nema wc i kupaonu...
https://www.google.hr/search?q=t4+layou ... d=0CCUQ7Ak

Ajmo na pocetak, dakle najprije adekvatno vozilo.... evo necega ali dosti skupo....pokusat cu skinut cjenu,,,ali,,,
auto ima kamper papire + važeca rega te solar...nema grijanja .nema pravog frižidera......dakle pali vozi ..ali je unutra katastrofa...od kampinga skoro pa nista....nesto kao ono film Ko to tamo peva....sa pokojnim Pavletom...
http://www.njuskalo.hr/kamperi/super-pt ... s-13281996

Slazem ga za sebe pa ako vec treba obnoviti mehaniku / limariju mozda je ovako i najbolje poceti od nule
jadno izgleda na slici a kamoli tek u stvarnosti, dovukla ih slep sluzba...
http://www.njuskalo.hr/kamperi/vw-t4-1. ... s-11886905

Sve su prerade bez tusa i krevete vuku po podu....dakle idemo sa idejnim projektom...koga moram razraditi
Kupaonica ide skroz na kraj širina 75 cm duljina 100 cm..ima na linku jedna slika ..a na nju se po citavoj suvozacevoj duljini nastavlja kuhinja itd...
Krevet tj bolje receno potkonstrukcija ide pod sam krov u kosom polozaju kada nije razvucen....jedan kraj ide na pocetak tovarnog prostora kod kraja prednjih sjedista ionako se provlačiš izmedu siceva,,,a drugi ide ukoso u tovarni prostor i navecer se citava potkonstrukcija razvlaci i spusta na pola visine tovarnog prostora.
Ideju sam dobio jer imam stari dvosjed+trosjed (160cm) koji unutra u sebi ima potkonstrukciju sa madracem, tj sve je vec gotovo samo treba prilagodit prostoru...tako da odostraga na kraju ostaje puni netaknuti prostor za kupaonicu....
Ako ovo uspjesno razradim imam ono sto trebam...
Dakle viseci krevet preko svega do kupaonice 200+75 total....ako to ne uspije onda ide bocno krevet na kat sirine 80 cm a na stranu do vrata ostatak drvenarije....
imam trenutno vezu na internet preko firme pa ne mogu slat slike ali ideja je ideja...

na ovome linku ima dosti idejnih rjesenja sa cjenikom, a sve to skupa ide do 1500-3000 funti plus aparati....dakle za t5 oko 3000 funti....
http://www.convertyourvan.co.uk/camperv ... anner.html


Vrh
   
PostPostano: 02 pro 2014 15:47 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
RI898 je napisao/la:
Ajmo na pocetak, dakle najprije adekvatno vozilo.... evo necega ali dosti skupo....pokusat cu skinut cjenu,,,ali,,,
auto ima kamper papire + važeca rega te solar...nema grijanja .nema pravog frižidera......dakle pali vozi ..ali je unutra katastrofa...od kampinga skoro pa nista....nesto kao ono film Ko to tamo peva....sa pokojnim Pavletom...
http://www.njuskalo.hr/kamperi/super-pt ... s-13281996


Možda i je takav, ali je full funkcionalan, a što je najbitnije sve je ručni rad ženske osobe kojoj ja skidam kapu za način izrade i ideje kako je nešto izvela... obzirom da je ona sama - njoj je bio vrhunski iskoristiv a sad je kupila kamper...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 02 pro 2014 22:56 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ma pravo da ti kažem 100 puta sam ga vec pregledao i stalno mi služi za temeljnu referencu i mislim da ce ako jos bude krajem sijecnja na prodaju najvjerojatnije sa novim vlasnikom uzeti kartu na Luckom prema Rijeci...

ali cu ga morati vremenom preraditi sa time da kreveti ostaju kako jesu ali i da iznad njih ide jos jedan set na kat pa da ima mjesta za 6 osoba...sto se tusa tice ako ide ta verzija onda mislim sve napraviti na izvlacenje pa je i tu problem rijesen...samo nikako da mu nadem unutrasnje gabarite!

.....realno za tu lovu se može dobiti t5 2006 godiste nesređen, ili 1998 godiste nesreden za 3000 eura....onda imam lufta 5000€ za sredivanje...a vremena nemam pa ostaje ova referentna kombinacija....

Drago mi je koliko sam skužio da poznaješ vlasnicu ...valjda nije ovdje na forumu?!

kolika je potrosnja ovog kombija? vjerujem oko 8-9 litara i da li je to pumpe dise motor? jbg kod mene uvijek je neki model VW u garaži...


Vrh
   
PostPostano: 03 pro 2014 01:03 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 04 sij 2012 22:08
Postovi: 1138
Lokacija: Samobor
Vlasnica je na forumu aktivna povremeno,motor je 1.9 td sa klimom koju je ona dala ugraditi u servisu.troši cca 8-9 litara kako si i ti naveo.
Motor je isti kao u golfu III 1.9 td samo nema turbo pumpu jer kod tih modela nije stala zbog blizine hladnjaka pa stoga i imaš osjećaj da mu malo fali snage kod viših okretaja.Zato i nije neki potrošač ali mu fali malo snage.Ipak je to 1.9 TD.
LP


Vrh
   
PostPostano: 03 pro 2014 09:12 
Offline
napredni kampist
Avatar

Pridružen/a: 20 lis 2009 20:09
Postovi: 201
Lokacija: Zagreb
[quote="RI898"

Drago mi je koliko sam skužio da poznaješ vlasnicu ...valjda nije ovdje na forumu?!

Je....vlasnica je na forumu več par godina i prati redovito postove :greetings-wavingyellow:
I mogu vam reči da mi nije baš drago kada ste usporedili moga Sivka sa filmom (Ko to tamo peva) :-W

_________________
Ode ljeto ode ludilo!


Vrh
   
PostPostano: 03 pro 2014 22:32 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ružice, @};- @};- @};- @};- @};- @};- %%-
ako ovo more isprat ljagu sa mog imena... a jesan li ga majstor za zas....at, taj moj lajavi jezik....po 100-ti put...
:clap:
Ovako, ženu sada pomalo obrađivam na fino, a ča je najgore postavila je uvjet da mora bit okucnica napravljena pa da neka onda kupujem ča me volja.....ali neka je, dugo je jos kraj Januara..i lanac kamen obrusi....a i lova mora legnut....necu Vas puno pitat preko foruma nego cemo se dogovorit jer mi Vaš Sivko u potpunosti odgovara! Ako ste sve sama napravila onda kapa doli! Nemam teksta! Posramio bi se mnogi samograditelj!

Gledam ovog Slovenca sa Peugeotom na njuskalu i razmišljam kada bi se ležajevi stavili iznad sjedišta u tovarnom prostoru i kuhinja prebacila na zadnja vrata tada bi to bilo to. Ovo je preinaka original Adria, samo je auto dugacak 5 i pol metara. T4 ima dimenzije tovarnog prostora 288,5 cm i 162 cm širinu te visinu 190 cm i tu se otvara prostor za planove premda ide ukoso tj sužava se. Ukupna duljina vozila je 5,107 m sto je prihvatljivo.
T4 5,107 m 162x288,5 190
Ducato kratki poviseni total duljina je 4,963 m a tovarni prostor 187 x 267 cm i visina 193,2 cm
Ducato produljeni 5,413 187x312 cm 193,2 cm
Ducato dugi 5,998 187x370,5cm 193,2/217,2 cm
Ducato long vehicle 6,363 m 187x407 cm 193,2 / 217,2
Ducato potrošak goriva 7,4/7,5 na 100...

Jutros mjerio i kada se lipo opružin u krevetu a glava komotno na kušinu ide tocno ko za vraga 187 cm a da ne taknem ni podnožje ni zaglavlje....dakle za preinaku od nule ide definitvno Ducato/Boxter/Partner/Sprinter/Master, ali je problem duljina cijelog vozila jer je T4/5 bas negdi u idealnoj sredini...e da je barem malo širi!

evo ovo su dimenzije za samograditelje a linkovi su za zainteresirane
http://www.fiatprofessional.bg/models/d ... ch_Spe.pdf
http://www.vwbooks.co.uk/vw_info/T4_pdf ... nsions.pdf
Prednost teretnog povisenog T4 je sto ima prozore odostraga

Ružica znam da ovo nece puno pomoc ali meni osobno je film ko to tamo peva najbolji pravi šoferski film od srca se uvijek nasmijem i rado ga pogledam...pokojni Vujisic kao da i ne glumi nego samo pročita tekst i ode pred kamere...govore navodno da kada je počeo rat da je počeo piti i da je umro u takvome stanju...
E sada na posao uredenja interijera....jasno tehnicka razrada nacrta...hvala na podacima za opis motora dugotrajni su motori, a na izlete ionako ne vozimo brzo pa ce u potpunosti odgovarati.


Vrh
   
PostPostano: 03 pro 2014 22:43 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
RI898 je napisao/la:
Ružice, @};- @};- @};- @};- @};- @};- %%-
ako ovo more isprat ljagu sa mog imena... a jesan li ga majstor za zas....at, taj moj lajavi jezik....po 100-ti put...
:clap:
Ovako, ženu sada pomalo obrađivam na fino, a ča je najgore postavila je uvjet da mora bit okucnica napravljena pa da neka onda kupujem ča me volja.....ali neka je, dugo je jos kraj Januara..i lanac kamen obrusi....a i lova mora legnut....necu Vas puno pitat preko foruma nego cemo se dogovorit jer mi Vaš Sivko u potpunosti odgovara! Ako ste sve sama napravila onda kapa doli! Nemam teksta! Posramio bi se mnogi samograditelj!

Gledam ovog Slovenca sa Peugeotom na njuskalu i razmišljam kada bi se ležajevi stavili iznad sjedišta u tovarnom prostoru i kuhinja prebacila na zadnja vrata tada bi to bilo to. Ovo je preinaka original Adria, samo je auto dugacak 5 i pol metara. T4 ima dimenzije tovarnog prostora 288,5 cm i 162 cm širinu te visinu 190 cm i tu se otvara prostor za planove premda ide ukoso tj sužava se. Ukupna duljina vozila je 5,107 m sto je prihvatljivo.
T4 5,107 m 162x288,5 190
Ducato kratki poviseni total duljina je 4,963 m a tovarni prostor 187 x 267 cm i visina 193,2 cm
Ducato produljeni 5,413 187x312 cm 193,2 cm
Ducato dugi 5,998 187x370,5cm 193,2/217,2 cm
Ducato long vehicle 6,363 m 187x407 cm 193,2 / 217,2
Ducato potrošak goriva 7,4/7,5 na 100...

Jutros mjerio i kada se lipo opružin u krevetu a glava komotno na kušinu ide tocno ko za vraga 187 cm a da ne taknem ni podnožje ni zaglavlje....dakle za preinaku od nule ide definitvno Ducato/Boxter/Partner/Sprinter/Master, ali je problem duljina cijelog vozila jer je T4/5 bas negdi u idealnoj sredini...e da je barem malo širi!

evo ovo su dimenzije za samograditelje a linkovi su za zainteresirane
http://www.fiatprofessional.bg/models/d ... ch_Spe.pdf
http://www.vwbooks.co.uk/vw_info/T4_pdf ... nsions.pdf
Prednost teretnog povisenog T4 je sto ima prozore odostraga

Ružica znam da ovo nece puno pomoc ali meni osobno je film ko to tamo peva najbolji pravi šoferski film od srca se uvijek nasmijem i rado ga pogledam...pokojni Vujisic kao da i ne glumi nego samo pročita tekst i ode pred kamere...govore navodno da kada je počeo rat da je počeo piti i da je umro u takvome stanju...
E sada na posao uredenja interijera....jasno tehnicka razrada nacrta...hvala na podacima za opis motora dugotrajni su motori, a na izlete ionako ne vozimo brzo pa ce u potpunosti odgovarati.

Hvala statler ovo je dragocjeno iskustvo glede manevarskih sposobnosti


Vrh
   
PostPostano: 04 pro 2014 08:03 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
RI898 je napisao/la:
Ducato potrošak goriva 7,4/7,5 na 100...



Na ovo možeš zaboraviti, osim ako ćeš ga voziti maksimalno 70 km/h! :whistle:


Vrh
   
PostPostano: 04 pro 2014 10:06 
Offline
napredni kampist
Avatar

Pridružen/a: 20 lis 2009 20:09
Postovi: 201
Lokacija: Zagreb
[quote="RI898"]Ružice, @};- @};- @};- @};- @};- @};- %%-
ako ovo more isprat ljagu sa mog imena... a jesan li ga majstor za zas....at, taj moj lajavi jezik....po 100-ti put...
:clap:
Ovako, ženu sada pomalo obrađivam na fino, a ča je najgore postavila je uvjet da mora bit okucnica napravljena pa da neka onda kupujem ča me volja.....ali neka je, dugo je jos kraj Januara..i lanac kamen obrusi....a i lova mora legnut....necu Vas puno pitat preko foruma nego cemo se dogovorit jer mi Vaš Sivko u potpunosti odgovara! Ako ste sve sama napravila onda kapa doli! Nemam teksta! Posramio bi se mnogi samograditelj!

Ajde neka, iskupili ste se.....oprošteno :)
Potvrđujem za Ducato, potrošnja 8,8 do 9,8 kod največe brzine do 110 kmh. Motor 2,2

_________________
Ode ljeto ode ludilo!


Vrh
   
PostPostano: 04 pro 2014 11:08 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
ružica je napisao/la:
Potvrđujem za Ducato, potrošnja 8,8 do 9,8 kod največe brzine do 110 kmh. Motor 2,2


Motor 2,2 ili 2,3? :think:


Vrh
   
PostPostano: 04 pro 2014 16:52 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Bajki, kada idemo nekamo na izlet uglavnom je to rekreativna vožnja prosjecno oko 70-80 km/h jer se uvijek nesto razgleda, staje, slika....to je ona laganini odmorna vožnja koja ne umara tako da sa kamperom to i jest neki prosjek. Mene po ljeti izlude svojom sporom vožnjom, no kada sam u njihovoj koži isti sam kao i oni, baš me boli briga...

Glede parkiranja nesto sam pročeprkao zakon jer ovi moji frendovi uglavnom voze za firme/privatno pa ne parkiraju na javnom parkingu kombi, a zakon kaze slijedece
http://www.podaci.net/_gSRB/.../P-unpszs03v1258.html
ili
Najmanja dimenzija parking mesta za parkiranje je 230/480 cm, parking mesta za podužno parkiranje je 200/550 cm, a garažnog boksa 270/550 cm.
Dakle kako vidimo do 5,5 metara duljine nema problema

rekao sam vec zašto sam se okrenuo kombiju, jer za referentno vozilo (7000€ + 2000€ dopunskih ulaganja nakon kupnje) se nekako i može skupit lova, tu nema problema koji muci kampere starijeg godišta kojih u ovom cjenovnom razredu gotovo pa i nema, a oni koji jesu to je problem propustanja vode u unutrasnjost koji i nije neki problem ali ga treba riješit, kao i iscrpljenost vitalnih mehanickih sklopova.
baš zato sto relativno kvalitetnog kampera nema za taj novac, moramo se okrenuti relativno manje komfornoj alternativi koja je kombi no koja sa sobom donosi preradu sam svoj majstor u koju se moramo upustiti htjeli to ili ne. Kombi opet možemo i svakodnevno korisiti za svakojake poslove pa se na neki nacin vrace uloženo. za ovo sto ja planiram svakako bi motor home bio welcome no alternativa je tu...

da li netko zna ako se uveze auto iz Slo koji je u sustavu PDV, kolika su konacna davanja u postotku prosjecno... ja racunam oko 20ak posto...


Vrh
   
PostPostano: 05 pro 2014 16:09 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo i dimenzija sprintera
http://www.autoexpress.co.uk/mercedes/sprinter

da li netko zna koliko idu davanja na polovnjaka iz EU ako je u sustavu PDV?

Za samograditelje jedan podatak o potrosnji vode za tuš, 30 sekundi tuširanja sa tlakom od 4 bara na standardnu tus bateriju ide 4,5 litara vode po osobi. Dakle dnevno na onih 20l normalnih za tri osobe se diže potrosak na 35 litara....jos morat prikacit malu cistenu iza sa vodom....


Vrh
   
PostPostano: 24 pro 2014 14:26 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Dugo vrimena kombiniram i slažem unutrašnjost i uglavnom se sve vrti oko jednostavnih samograditljeskih rjesenja a ja imam nešto u glavi ali nemam pristupa autu i dimanzijama pa moram onako teoretski....za sada ...
Ideja da se u T5 ubaci wc sa tusem stoji ali da li je moguce napravit kadu na izvlacenje? Ne nije potrebno tu me pretekao pedantni njemac i ponudio rjesenje, zatim da li i kako staviti viseci krevet koji ide iznad prednjih vozackih sjedal ideja ima ali tu me opet pretekose ljudi iz WESTFALIE koji su uzgred receno pokupili nagradu za naj Van u engleskoj za 2014 godinu, dakle ekola rjesenja koja tražim i to provedena u praksi....

http://www.westfalia-mobil.net/en/model ... wohnen.php

osobno smatram definitivno da se T5 može srediti ali da je Ducato puno bolja opcija ako se ide od nule, recimo onaj trik sa smjestajem bicikla, pa onaj pomicni zasun na vratima koji prekriva kuhinju, povisena podnica za krevete straga u koju idu rezervoari....
T5 se isplati raditi ako ga imas pa ne znas sto ces sa njime jer u dimenzijama ni on nije tako kratak a ducato je samo malo dulji,,,,nisam još odluči sto i kako ali na ovome siteu od Westfalie sam pronasao sve sto ide u T4/5....
Istrle pusti ona engleska otrcana rjesenja ponudena na prvoj stranici posta, snimi detalje od njemaca...kakve li pedanterije...i kako je sreden T5
Vodeci magazin je MMM magazine i ima jako dobar forum za one koji znaju engleski....


Vrh
   
PostPostano: 25 pro 2014 09:46 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Ri daj neke linkove sa rješenjima koje spominješ da vidimo kako to izgleda! :obscene-drinkingcheers:


Vrh
   
PostPostano: 25 pro 2014 11:24 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
najprvo čestit Božić svim kamperašima i posjetiocima foruma,

bajki na westfalijin link u gornjem postu idi na T5 i tamo imas sve dimenzije auta te skicu kako ga oni srede.+ komp simulacija unutrasnjosti, vidi da odostraga u T5 smjestaju kupaonicu (koja mora biti smjestena na tanku otpadnih voda čime ides u nivo zadnjeg blatobrana koji je...be sitauciju ako si na podu... ) tako da kada otvoris zadnja vrata lipo sve to jednostavno isprazniš- kuhinja isto tako ide prekoputa kupaonice tako da se opsluživanje (boca plina) vrsi kroz zadnja vrata....ono sto me najvise mucilo vidi specijalna vrata od kupaonice kako se otvaraju na van prema kuhinji, dakle tus kada ide VAN U POD, vrata se otvore i voda curi u nutra dakle kada je dio poda kuhinje....(ovo nisam prokužio 100% no pretpostavljam). To je ono o cemu pricamo da radimo kadu na izvlacenje, no svaba je to ukomponirao u pod...Dakle citava operativa otpadnih voda i boce plina je rijesena otvaranjem zadnjih vrata....jasno da tank pitke vode dolazi u pod ispod kuhinje...bez problema i 1000 litara ako treba a TREBA ako misliš sto rjede u kampove...

Snimi prednje siceve kako se BOČNO okrenu i na njih dolazi PREKLOPNA daska sa madracem koja je smjestena iza sekundarnih stražnjnih siceva koji se PREKLOPE naprijed (kao kod Ružice) i preko njih i prednjih siceva ide daska do volana odnosno komandne ploce cime dobivaš tih mojih 180 cm duljine i 160 sirine krevet za 2 osobe.
ono sto svi grijese i nitko ne radi su ležista na kat, (to sam vidio na sajmu u ljubljani), snimi one bocne vodilice i krevet koji se rasteže iznad ovog donjeg u gornjem povisenom prostoru (jeste radi se o pola metra iznad glave ali ja sam citavi vojni rok 12 mjeseci odsluzio na DTM-u u JRmornarici i bila je upravo ta visina!!) . Ono sto nisam vidio kod samogradnji a kod classic kampera jest jer upravo onaj gornji dio iznad prednjih siceva (obicno tamo stave neke beskorisne police) u koji se smjesta ovaj gornji lezaj koji se onda preko vodilica razvlaci u teretni prostor sa time da noge kada se spava idu vozacu iznad glave ..ovaj moze bit djecji i kraci (moji teenageri jedva cekaju da ostanu sami doma ) ..samo sto westafalia ima poviseni prostor sto kod klasicnog t5 znaci da mora poc vise unazad koji je manji, sirina kreveta oko 120 duljina oko 180 cm i imamo 4 osobe smjestene bez problema. Jasno uz fiskulturu razvlacenja kreveta koji imamo i sada u adria 310...
Snimi kako je iskoristen dio uz sudoper onaj zavijutak prema bocnim vratima u koji je smjestio klizna vrata i dobio policu....te ona bocna polica za case....ovu stvar svaki stolar bez problema napravi, a na tuš može i pleksi staklo cemu vrata pa sto imam doma u kupaonici? Snimi kako ima klizna bocna vrata tj sjenilo koja stite kuhalo od radoznalih pogleda tj vise mu dode kao neko venecijaner -sjenilo...i o tome sam razmisljao da kao u kampicu imam mala vrata a ostalo zatvoreno....vidi prozor na krovu kupaonice za isparavanje, a vidi i prozor na krovu iznad kreveta da nocu gledaš zvijezde....(možda se feemale tada malo i pomladi)
Ukratko to su detalji pedantnih njemaca ...sva moja razmisljanja na jednom mjestu...

Sada vidi ducato kako je sreden (ima sve verzije duljina) koji je duljine 5500 (onaj srednji) nasuprot 5400mm duljine t5 i kada se usporede tada t5 definitvno kao kamper - van otpada jer sva ova gimnastika oko razvlacenja kreveta otpada jer dolaze fiksni kreveti koji se stavljaju kao i Simon/gosmart (premda su oni pojacavali podnicu kreveta no to je slovenac u originalnoj Adria van rijesio potpornom daskom pa je ustedio na prostoru), ali i jos vjestijom konstrukcijom ležišta može kompletno i bicikla smjestiti cak dva ili pak skuter- jasno preko noci moraju van jer dolazi krevet. Ima na njuskalu jedan slovenski kamper koji te krevete preklapa i dobiva tovarni prostor...samo moram skužiti mehanizam-škare kako su napravljene jer je ideja fantasticna

U svakome slucaju ducato je puno bolje rjesenje i vidi samo koliko westfalia ima modela na temelju ducata, doslovce drže t5 onako iz nacionalistickih Hitlerovskih razloga....t5 je pumpe dise motor koji treba na siroki luk izbjegavat....(2,5 ako se ne varam ) jako skup za odrzavanje...posebno na losemu gorivu sa vise sumpora...koje slabije podmazuje sistem...

Ducato je klasika 100 puta viđena, dva sica iza njih zahod nasuprot zahoda kuhinja a odostraga kombinacija 1 set kreveta a ako treba drugi set iznad a ispod ostane tovarni prostor visine pola metra, vidi onaj zuti peugeot iz Rijeke (Njuskalo) koji je najbolje posložen od svih ponudenih ali mislim da ga je dao nekamo napravit...odnosno ako se kreveti podignu tada idu dva bicikla (westaflia) ali sto je najvaznije može i skuter, dakle kada sam u Rimu, auto na parking u predgrađu pa na skutera i piči po gradu....dakle i ovdje DUCATO dok t5 definitvno otpada....

U igri ostaje i sprinter koji je po kvaliteti nepoderiv 700 000 km ako se pazi.......2004 godiste po 6-8000€ dok ducato 2007 6,5oo -9000€ (maxi) sa uredenjem koje bi trebalo bit oko 4000€ to bi bilo to ..za 10 000 eura sve novo u unutrasnjnosti i oko 200 000 km u nogama...valjda ce izdurat do 300 000 km bez generalne.....i SKUter otpozadi o cemu t5 more samo sanjat....
Za statlera vidi onaj ducato sa onim maxi hladnjakom može i patuljka unutra držat....i vidi ono rjesenje sa kotacicima kako izvlaci dopunsku dasku za krevet...ma sve je vec napravljeno samo treba otvorit oci....i ko japanac dat nacrt stolaru da to lipo u boji tesnjevog drveta napravi...

Inace slovenci nude kamper van od 70 - 90 eura po danu pa se uvijek može iznajmit i prokužit sisteme...kako je napravljeno...

Link westafalia koji je bilbija za kamper-van-a ...našao sve sto me zanimalo gornji post...

No ako si nabavio t5 jeftino kao nas kolega za biznis tada je sasma druga racunica....jer 2007 godiste bez problema ide sa 15 000 € na lager.....samo sto master kaze pazljivo pratim kampere i kombije vec dvije godine i jako je to loše tržiste...gledam stalno se vrte jedni te isti nekad dignu 1000€ nekad spuste no uglavnom tesko se to prodaje...

bio sam i predetaljan no ovo je rezultat dvododisnje analize sto i kako...
.tražimo ducato / iveco ....(jer mi je Trieste blizu i skrapa i rezervnih djelova u dovoljnim kolicinama), za fiata i na trafici mores kupit sta ti teba..... po simbolicnoj cjeni....svi mi rijecani smo uzivali u toj pogodnosti....


Vrh
   
PostPostano: 25 pro 2014 11:49 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Po meni, T5 je u razmatranju samo u slučaju da se ide na kombi male visine jer tada možeš s njime kao i sa autom. U svim ostalim varijantama u obzir dolazi samo Ducato.

Gledam tu westafilinu ponudu uređenja i po meni oni su nekoliko godina u zaostatku u odnosu na konkurenciju npr. Possl!


Vrh
   
PostPostano: 25 pro 2014 16:34 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ecola specifikacije ako se ide preko slo, total 4500€ samo za gotove proizvode dok drvenarija nije uračunata....jasno da ima prostora za ustede ovisno vlastitim sposobnostima..pa skoro do polovice ali sa drvenarijom ide to na 5000...
.ovo sam si izracunao onak za sebe...sada vise nisam pametan ako ovo ulozim u teretni kombi kombi 2007 godiste 6500 nabavna eto me na 11 000 dakle relativno novi auto i sve unutra novo.....a ako ga kupim 1999 godiste za 6500 kao kampera + motor i ostalo da sredim jos 3-4 evo me na istoj poziciji gdje imam stari auto sa sredenim motorom....skoro pa isto....sada vise nisam pametan....

kuhinja €
hladilnik 600
korito sa plamenom 250
špina 25
pumpa 10
kanistar2x 20
905

sanitar €
kada 35
spina kada 22
rezervar 90 lit 150
kotni umivalnik 35
spina umiv 22
264

wc €
kasetni 551
prenosni 100

tenda €
tenda 3,2m 500

okna €
bočmo 750x500 2x 200
krovni 35x35 75
275

vrtnik za sedisce €
2x 500

grelec €
truma 450

solar €
mt 85W 720

tv €
17-- 350

na ovu cifru dodati jos 30% za sirne dijelove...


Vrh
   
PostPostano: 26 pro 2014 04:25 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 26 pro 2014 04:08
Postovi: 2
Pozdrav,

Kolega iz Češke se nedavno odlučio za preradu kod firme Eastwander, koja prerađuje kombije u kampere http://www.eastwander.com/en

slika

Radio je najjaču preradu Sprintera maxi 315cdi u XXL verziju sportisimma(sa povišenjem krova), pa u prilogu stavljam ponudu prerade ako nekog interesira (spoiler alert: 23k €).. :icon_wink:

http://www.docdroid.net/nsio/8-cenk-mod ... a.doc.html


Vrh
   
PostPostano: 26 pro 2014 14:48 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Neradi link od ponude! :think:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 248 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 11 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan