Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 18:52.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 199 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 10 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 15 tra 2015 23:44 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 04 sij 2012 22:08
Postovi: 1138
Lokacija: Samobor
RI898 je napisao/la:
da li se umjesto 1,9 u istu šasiju može ubaciti 2,5? tj da li ostaju ista instrument ploča elektronika itd...da li je isto zvono...znaš na što mislim...uzmem 1,9 i ugradim kasnije 2,5...??? Doduše ovaj slovenac je 2,5...ali...




Može se ubacivat jači motor u istu šasiju.
Samo nosače i sve ostalo treba preselit.


Vrh
   
PostPostano: 16 tra 2015 22:39 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Hvala Istrle na odgovorima...
od jučer je konačno Adria nadgradnja (mansarda tip) - Adriatic - Ducato 2006-og godišta sa 2,8 motorom (200 000 km) iza kuće.....i urednom servisnom knjižicom...danas prepisan i isproban....
6,3 metra dugačak...ima straga i rampu za motocikl nosivosti od 150 kg ...+dodatno 4 zimske gume...i malu klimu za unutra...tenda...
ovaj 2,8 litreni možda više troši ali mogu si mislit kako je tek sa 1,9....

Bit ću kratak: polovni kombi toga godišta za 7000 eura plus sav materijal 5000 eura (moj rad nije uračunat).....osobno nikada ne bih posložio ovakvo nešto....i puuuuuno više prostora....
Kada bih birao tada kombi otpada....dobro je rekao Frenk...tapka se jedan drugom po prstima ispod stola...za dvoje ljudi može, no za nas ćetvero ipak je kombi premali....za 4-ro ljudi moja je preporuka jedino kamper....
prije kupnje smo za provjeru vlastitih želja i mogucnosti kampicom prošli pariz, amsterdam rotterdam ovih hladnih uskršnjih praznika i toliko sam se naljutio da sam nabavio gore opisano....i odustao i od kombija....


Vrh
   
PostPostano: 17 tra 2015 08:14 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 04 sij 2012 22:08
Postovi: 1138
Lokacija: Samobor
Čestitam na odabiru i slažem se sa svim što si naveo.
:banana-dance: :banana-dance: :banana-dance: :banana-dance: :banana-dance: :banana-dance:


Vrh
   
PostPostano: 17 tra 2015 09:25 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 05 pro 2011 12:36
Postovi: 1272
Lokacija: Zagreb
Čestitam, dobar odabir, dobro došao u klub :obscene-drinkingcheers: :banana-dance:

_________________
Samo su dvije stvari beskonačne, svemir i kriza u HR


Vrh
   
PostPostano: 17 tra 2015 10:28 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
Da vidimo slike. Predstavi ga u garaži.


Vrh
   
PostPostano: 17 tra 2015 19:08 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Nekako svi moraju proći put kampica-kombi-kamper. I mi smo imali prerađeni kombi i to je neusporedivo sa pravim kamperom. Zato svak čast na odluci i želim ti puno putovanja...


Vrh
   
PostPostano: 20 tra 2015 07:48 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Čestitam na kupovini, daj koju slikicu da vidimo što si odabrao! :)


Vrh
   
PostPostano: 21 tra 2015 14:20 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
RI898 mislim da bi bolje bilo da nam ga dođeš pokazati u Mađarsku na susret forumaša... :whistle: :whistle: :whistle:

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 29 tra 2015 08:09 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Doma ču bit tek koncem ljeta pa ču dati više podataka....ali sad je i srce i duša konačno na pravome mjestu.
U toku dva dana isprobavanja izbor 2,8 litrenog td je prava mjera, puca od snage, brzine dovoljno...samo oprezno sa pedalom gasa jer preko Istarskog ipsilona na 3000 okretaja, preko 10 lit na 110km/h....a po Krku ispod 2000 rpm pada to pada rapidno...ide i ispod 10...jasno da je adekvatno težini dosta lijen... ....ima i nosač za motocikl=motociklistički obilasci gradova su prava stvar ......sada još agregat da je neovisan te rezervoar za dopunskih 100 litara vode pod šasiju= 200 lit total ....
Ono što me najviše smeta u kamp kućici to je što imam boravišni prostor kojega ne mogu koristi tokom vožnje = ovdje to otpada
I ono što je najvažnije prolazak kroz centar Baške bez problema svim najužim ulicama te okretanje bez problema na kraju rive te parking na javnoj površini u samome centru Krka me oduševio, nema više prikoličarenja ko da sam 12-th wheeler na Iveco Turbo staru...ili Scani-i...
Dosta vrimena potrošili na pregled prikom kupovine skoro pa dva sata....najprije auto pa onda kamp prostor...i to smo bili dvojica svaki sa svojim planom pregleda...a u stvari išli samo pogledat...onako vica radi, no kada sam vidio tko ga i zašto prodaje produbili smo pregled, a kada smo išli na probnu vožnju ja mu kažem produžimo do Javnog bilježnika i banke za transfer love.....kaže mi kolega da je čovjek napravio facu onak u nevjerici, valjda nije vjerovao....inače je bio dugo u oglasniku,pregled je bio oko 8000 puta prodavan 2 godine....čovjek ga ubacio u utorak u 15:00 ja pročitao u 16;00 pozvao ga i dogovorio pregled za sutradan u 14:00, a u 17:00 već pili kupoprodajnu pijaču....
Jbg triba nekada imati i sriće prilikom prodaje.....inače oglasnik pratim već skoro više od godinu dana a zadnjih 6 mjeseci sam ga pratio skoro svaki dan u nadi da nešto ovakvog naleti....
U biti Ducato kamper 2006 godište ide oko 22 000€ ako ima ispod 100 000 km, no sa kilometražom cijena rapidno pada...to je putokaz onoma koji planiraju kupovinu...generalka može doći oko 2000 € ako sto krene po zlu....a u Italiji ima tih motora po otpadima sasvim dovoljno....
Inače je bio fiksiran 1997 godište ducato 2,5 u Mariboru cijena 10 000€ uvoz moguć davanje sveukupno oko 1500€ ali triba od poncija do pilata optrčavat vrata za dozvole homologacije itd itd....raspored mi se nije dopao unutra...

Savjet: Nađite najprije auto, kopirajte prometnu sa svim podacima e tada prema ponciju i pilatu tj na tehnički pa ponda u CVH po sukladnosti pa onda opet tehnički pa onda carinik .....na 15 000€ oko 5500 kuna carine i davanja....+ CVH i ostale piz.....e kada je taj teoretski dio gotov onda idite po auto...puno manje brige.....nešto piz----i sa lampama kod kampica jer triba rikverc i magla svitlo....bit na nju spojeno....i onaj 13 pin konektor....ako kome treba svi dijelovi za Adriu ima u ljubljani u prodajnome centru i servisu a ima i servis za kampere....i svi dijelovi.....ovi Mixi caravaning traže za UPS 50€ što je za neku piz ....od 10€ nema smisla....bio i kod jednih i kod drugih...
Slika nemam jer mi firma blokira internetsku vezu sa nekim siteovima , među ostalim i photobucket gdje držim slike...pa ču naknadno....najvjerojatnije je ovogodišnji cilj Norvay - Nord cap ...ako bude sve po planu....


Vrh
   
PostPostano: 29 tra 2015 08:58 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
i sve ti je to pet i motocikl i dodatni tank ali onda dođeš u Austriju i kod Salzburga na granici Njemačka/Austrija stoji POLIZEI s vagom i vadi kampere.. i važu :-W nažalost i na Brenneru isto...

od 10 puta koliko sam prolazio 7 puta su to radili... i kampere i kamp prikolice :crying-yellow:

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 30 tra 2015 03:19 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Točno, gledao sam na you tube kako ih vagaju i prazne tankove vode a isto tako i kontroliraju u kamperima da li ima predmeta koji bi mogli tokom sudara poletit naprijed i ubiti vozača, no sada ih oko uskršnjih praznika uopće nije bilo premda je bilo dosta kampera po cestama ali sam svejedno prije polaska kontrolirao težinu na kuki prikolice, no kada se prođe granica .....puni se ...do vrha.....to je ona Titova parola ..snađi se druže....uostalom tih 100 litara nije presudno...no ako ide rampa sa motociklom...???!!!

Možda ovo ne spada ovamo ali iskustva su uvijek dobrodošla:

Inače su me kontrolirali francuzi na ulasku na autoput kod Stazboura prema Nancy....carinska kontrola....duhan/pijača/lova/crnci/kinezi

Savjet; Ja reko Dobar dan Druže! A on da li govorim koji od stranih jezika? Reko prijetelju ako ti govoriš Hrvatski dobro ako ne onda odje....pa su me pustili na miru jer se nismo mogli sporazumit....dakle ako ne trebate ništa i ako je kontrola najbolje se praviti bedast!

Inače nisam znao da se vozači kampera međusobno pozdravljaju, kao i mi na motociklima 90-ih godina, pozdrav rukom....ali samo sportive motocikli...dobra stara vremena...onak samo digneš dva prsta na volanu.....

Po <njemačkoj prikoličari furaju i preko 100 km/h, ja sam zbog starosti prikolice drzao 90 km/h (kamioni na automatima drže 90) i bio pretecian od gotovo svih prikolica. premda njima svima na kampici stoji 100 km/h ograničenje....ali se ne pridržavaju. Inače omjer kampera nasuprot prikolica je 3;1 po NJemačkoj...

Na Njemačkim/Austrijskim/Francuskim/Holandskim autoputevima se ne može dobiti voda no u NJemačkoj ako ima stajalište sa javnim zahodom koji se ne plaća moguće je natoćiti vodu u malu kanticu od 10 litara preko špine Na žalost kraj špine je znak koji kaže da voda nije za piće, no kao tehnička voda može poslužit. Toliko za orjentaciju... onak za inat obično nalete i Polizei ali mi ništa nisu rekli...
Noćenje među kamionima izgleda toleriraju za jednu noć, no pazite da se ne parkirate pored hladnjače da vam cijelu noć ne drnda uz uho motor od kompresora frižidera.

Za orjentaciju je najbolje imati garmina (ili slično) sa ugrađenom kartom europe jer moja iako neosvježavana od 2008 pokazivala odlično sve dionice, malo se zbuni ako je neko raskršće novo no odlično je funkcionirala. Za makro pogled dobro je na pametnom telefonu uključiti karte i poziciju tako da autokarta uopće pa nije potrebna osim ako se ide u neke detalje.


Vrh
   
PostPostano: 05 svi 2015 09:23 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Dosta jednostavno pitanje koje mislim da muči većinu kamperaša, a vjerujem i prikoličare....

Koliko dnevno trošite vode ljeti kada ste na terenu van kampa po osobi? Kod mene ide oko 10 litara po osobi sa time da se točilo na samo jednu špinu, a ona crna plastična vrića koja se ugrije na suncu je bila za lagano tjelesno ispranje ....! BEZ Kupaonice! Sada kad pustim u opticaj još jednu špinu u kupaonici plus WC tko zna kamo ce se popeti brojka?! Ja sam osobno za sebe mjerio brzi tuš na 5 bara tlaka i istočim oko 5 litri vode! Pretpostavljam da kamper za 4 osobe ljeti uz tuširanje ode dnevno najmanje 100 litri vode i to ako se pazi!

Kada ste na terenu van kampa gdje je moguće natočiti vodu u kamper? Kod nas ima ona špina za vodu pored kompresora za gume na benzinskoj pa me zanima kako djelatnici gledaju na to?

Muči me aparat za kavu od 1,2 kW jer je inverter dosti skup i cica bateriju (ima gel tip), a ima se ideja na krov postaviti pomični solar sistem kojeg cu moci koristiti i u vikendici tako cu imati na raspolaganju dvije baterije....Ducato ima pak-treger na krovu....
No ipak mislim da je to strujno napajanje riješavati sa agregatom tako da mogu korisiti i aparat za expresso i dopunjavat akumulator....mislim da je pametnije od solara pogotovo kad imam apsorpcijski frižider....da imam kompresorski tada bi solar bio elegntnije rješenje....
Uglavnom moraju doći dopunski tankovi vode (100L) i agregat da mogu preživjeti 3 dana bez kampa, provjereno više puta sa prikolicom...

Vaša iskustva?


Vrh
   
PostPostano: 05 svi 2015 10:03 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Prikoličari nemaju tih problema jer rijetko koji ima tank otpadne vode, a i grijanje tople vode putem plina je jako rijetko u kampicama, pa se zbog toga kampice rijetko koriste izvan kampa na duže vrijeme.

Koliko sam shvatio iz priča drugih, dopunjavanje vode izvan kampa može biti dosta veliki problem, također i pražnjenje (ali to se već da riješiti sistemom, snađi se!).

Mi smo dopunu i pražnjenje riješavali u kampovima ili sostama.


Vrh
   
PostPostano: 05 svi 2015 13:58 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ja sam u Njemačkoj uspio riješiti dopunu vode kada mi je prifalilo no za ostale kuda sam prlazio nije baš bila uspješna potraga


Vrh
   
PostPostano: 05 svi 2015 18:39 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Kod nas na benzinskima to jednostavno riješiš - 20kn za kavu i toči vode koliko hoćeš. Mi smo dosta disciplinirani i 100l vode traje 2-3 dana. To se koristi za wc, umivanje, pranje suđa. Tuširanje obično otpada. To riješimo tako da se prešvercamo u neki kamp i obavimo. Otpadna voda- kada smo na cesti uvijek je ventil lagano otvoren, ili stanemo na neki šljunak ili slično i pustimo ili u samoposlužnoj autopraoni dok peremo kamper. Uglavnom snalazimo se


Vrh
   
PostPostano: 17 lip 2015 13:05 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 17 lip 2015 10:24
Postovi: 5
Pozdrav svima!

Novi sam na forumu, al škicam vas povremeno već duže vrijeme. Uglavnom, cijenio bih vaše mišljenje glede kupnje rabljenog kampera, konkretno "mobilvetta skipper 61", 1997.g. Fiat Ducato 2.5 tdi, 116 ks, nešto preko 120tkm, prvi vlasnik (kompletna povjest održavanja), za 7.500 eurića plus uvoz (ako prolazi homolgaciju), registracija, nešto ulaganja do max 10.000 Eur ukupno. Frendu ga prodaje frend a ovaj odustao jer familija nije zainteresirana, pa mi je ubacio bubu u uho, a sad bolja polovica ne da mira. Uživo ga nisam vidio, otišao bi ga pogledat kroz mjesec dana (namam cajta prije) ali samo ako ga mogu uvest. Evo par slikca konkretnog vozila.

http://imageshack.com/a/img673/1583/Rc4DmO.jpg
http://imageshack.com/a/img661/5451/iCBJ4L.jpg
http://imageshack.com/a/img673/9458/pMLDi3.jpg
http://imageshack.com/a/img661/158/iDWPwi.jpg
http://imageshack.com/a/img661/8691/RXSxWK.jpg
http://imageshack.com/a/img537/4498/Y2uOPY.jpg
http://imageshack.com/a/img538/7116/7hcDE5.jpg
http://imageshack.com/a/img540/2287/dLOo8k.jpg

Sa šatora sam prešao na fosne u kombiju i za dvoje je to bilo čisti avanturizam, a sad kad dolazi i prinova, kombi otpada a u šator nam se ne vraća. Iskreno o kamperu maštam od kad znam za sebe al je i istina da kokretno o kupnji nisam niti razmišljal do sad. Uglavnom lik veli pali i vozi, da nema rđe :icon_wink: , a mene zanima komentar slike iz kupanice (nešt krpano u podu??? žute mrlje oko šarafa, vlagu teško da uz ovakvo vrijeme nađem), vanjska oštećenja me toliko ne brinu (jbg. kome se godine ne poznaju) zanima me i dali tko zna kakav je taj motor konkretno kad se radi generalka, kolko kužim snaga bi trebala biti čisto ok. Hvala


Vrh
   
PostPostano: 17 lip 2015 19:37 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Što se samog motora tiče, nebi trebalo problema s obzirom da nema jako puno kilometara, naravno pod uvjetom da je redovito održavan. Ako je kompresija dobra, uz standardne provjere biti će OK.

Krpanje u sanitarnom čvoru, ovisi, ako ćeš se tuširati u njemu nebi bilo loše zamijeniti, jer će tu sigurno curiti. Vjerovatno je puklo zbog godina korištenja i stajanja u WC-u. Pitanje je dali je tuš kada korištena u takvom stanju, pa da je curilo dolje. U biti sve se da popraviti.

Kod vanjštine najbitnije je da negdje ne curi. Najčešće se desi oko prozora na krovu i oko držača bicikla. To dovede do truljenja drvene konstrukcije. Sve izvana mora biti čvrsto uz konstrukcija kampera, ako nije to vjerovatno znači da je drvo trulo. I to se da popraviti ali traži vremena i novaca.

Ako je kamper bio redovito garažiran vjerovatno nema problema sa trulom konstrukcijom.

Kažeš da kamper trebaš uvesti. Ako se radi o nekoj zapadnoeuropskoj državi onda imaš kod njih dosta servisa kamperskih vozila, pa nebi bilo loše da odeš do servisa i neka oni obave pregled vozila pa si siguran.

I na kraju uvoz, čisto informativno dali si se raspitivao kolika bi bila davanja kod uvoza kampera. Tu me prije svega zanima ekološko davanje zbog velike količine CO2 kojeg ispušta kombi vozilo, ako uopće to važi za kampere?


Vrh
   
PostPostano: 17 lip 2015 19:47 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ja sam pazio eventualnu sansu skoro pa godinu dana po njuskalu i uglavnom za to godiste traže oko 100 - 120 000 kuna. Stanje kao i taj vjerojatno. U sloveniji ide oko 10 000 eura...kod nas preprodavaju...

Kada se pojavio ducato 2006 godište ali i 200 000 km za 15 000 eura lik ga je postao u tri popodne na njuskalo, ja nazvao oko 5 popodne, a drugi dan na 8 navecer je prinova bila parkirana iza kuce. I buksa olaksana za 114 000 kuna....Plan je bio ducato kombi 2007 godiste (200 000 km) za 8-9 000 eura plus oprema oko 5-7000 eura + 4 godine rada...i nikada gotov projekat... pa kad sam izracunao ovako je bilo pametnije

Dakle uvoz je jednostavan, najprije iskopiraj konjižicu vozila i onda idi na granicu i tamo ce ti slovenac rec da nema problema samo da moras stavit na auto slovenske probne tablice i dopeljat auto direktno na hrvatski tehnicki pregled (ako je slovenac prodavac) .
Dakle sa kopijom knjižice na tehnicki pa ce ti za to godiste rec da moras trazit sukladnost u CVHrvatskog u zagrebu. Nece bit problem samo im pokaži fotokopiju i dobit ces tražene papire za to godiste. Onda sa tim papirima nazad na tehnicki da te obave pa onda na carinu. Ako si primorsko goranska ides na Kukuljanovo i tamo ce ti za 15 000 eura doc oko 5500 kuna davanja...lik ti odmah preracuna koliko love ide na temelju knjižice....kada je put isproban i sa kopijom knjižice utaban onda idi po suto.

Ducato 2,5 je odlicna mjera za taj auto a taj je motor isto tako godinama isproban u fiatu te za tu kilometražu nece bit potrebno puno investicija. Promijeni zupcasti remen, termostat vode, ulje sa filtrom, pregledaj kocione obloge, auspuh, promijeni ulje u mjenjacu i piči dalje bez brige. Motor od 1,9 je preslab i treba ga izbjegavat.

Ja sam potrosio oko 2 sata pregledavajuc auto jer ides najprije odozdola da vidis kakva je sasija, da li pusta ulje motor/mjenjac, pregledas auspuh...i ako ima ruzine, no ne boj se to je kamion sa sasijom...zatim ide motor tako da skineš sipku ulja i gledas kako puse kompresija van, onda cep od poklopca ulja da vidis kako ide zrak kroz gumice ventiila. probaj brenze digni ruke sa volana i jako koci da vidis kamo nosi, rucnu zakoci i onda kreni da vidis kako drži. pregledaj volan, spone, da li mu krci letva volana...odi na tehnicki i pregledaj motor sa strane co emisije pa ces znat ako je motor u redu.a tamo ce ti pregledat i sve sklopove...kocnice, volan,ovjes, auspuh......
Kvacilo testiraj da ne trza pri polasku a onda zakoci i u prvoj pokusaj krenut motor mora stat i ugasit se, dobri su rucna i kvacilo. Kod prebacivanja u brzine mora ici lagano i meko bez zapinjanja, isto nizbrdo koci motorom u svim brzinama da vidis da ne iskace iz brzine. oslabi feder...
Pregledaj sve elektricne uredaje i sklopove, klimu ako ima te grijanje prostora...kako se spustaju stakla...
Ispusnu granu zacepi rukom ne smije se ugasiti niti biti kakvog propustanja plinova...

ovakvim pregledom ces ustanovit o cemu se radi, no generana reparatura nije skupa oko 1500 eura bez ruku..orjentaciono...
ne servis nego privatni mehanicari...sa satom rada do 200 kuna...obavezno daj da ti promijene ulje na kocniama ali ne u tanku nego na odzracnim ventilima na kotacu gdje ulje radi i gdje se skuplja vlaga koja traži izmjenu cijeloga kalipera...
Jasno racunaj na nove gume i akumulator...da te me ostavi na putu...stari vlasnik ih nije mijenjao
probna voznja neka netko vozi iza tebe i onda ga stisni na nekoj uzbrdici, a ovAJ NEKA PAZI ISPUSNU GRANU, losa turbina ce odmah crno prodimit, reparatura oko 1000 eura...nova...

Jako pazi unutra neka ti isproba sve uredaje, wc (550E) , stednjak (300E), frizider(500E) trazi neka ti ukljuci na struju par sati prije da vidis kako radi frizider i punjac drugoga akumulatora...isprobaj sve spine....ako ima grijac tople vode (700E) treba oko pola sata da se voda zagrije na 60 C, grijanje boravisnog obavezno isprobat. Polij ga vodom sa gumenim crijevom i promatraj sto se desava oko prozora i vrata te bukaporte na krovu...napuni tank pitke vode do vrha i provjeri propustanja novi tank 100 eura...isto tako tank otpadne vode...provjeri mu tendu----provjeri kako ide plinska boca i neka prikljuci bocu da se isprobaju svi uredaji....
Vlaga se obicno otkriva na spojevima velikih povrsina koje su obrubljene letvicama te otvorima...obisno se unutrasnja ploca-lesonit obloga napuhne i promijeni boju. U biti ide alumijij izvana na drvenu konstrukciju, supljine popune stiroporom pa onda iznutra nalijepe lesonit plocu 4 mm....tako d aje prodor vode jako tesko uocit. Zapamti svaka rupa na vanjaskoj oplati je moguc prodor vode koji se mora svakako kod toga godistta pokrpat sa sikaflex 221 silikonom. (nosaci bicikla, ljestve....)

Jedan gleda i njega zabavlja prodavac sa isprobavanjem dok ovaj drugi na miru lipo pregledava auto ....bez ometanja prodavaca...sve se dade urediti i pokrpati pogledaj sunjic maria kako je to uradio sam.
Pregledaj kako radi centralna jedinica upravljanja u stambenom prostoru....pokazivaci nivoa vode u tanku, napunjenost baterije, prekidaci za svjetla žmigavci, ablend svitla itd....sve to kosata ako se previdi....
Kažem frizider obavezno isprobati na plin, stuju 220 i 12 volti jer je to vazan faktor, premda imas i jako dobre kompresorske za 3500 kuna koji sa solarnim panelom (4000 kuna) odlicno izvode hladenje...bez plina.
Ako je dobar za pola sata bi morao pocet hladit frizer...Kazem sve isprobaj....
Cijena je dobra samo sada triba pazit kolika ce bit finalna ulaganja...e da I PAZI DA VLASNIK NIJE IMAO PSA JER CES SE NAUZIVAT DLAKA U UNUTRASNJAOSTI.....
procjeni vlasnika kako se odnosi prema autu ,a ako sve zna o njemu tada ga je volio i održavao, a ako ne tada ....ga nije bas mazio....

Za kraj....mudra odluka, prekocit kampicu i kombija jer za familiju ide samo kamper....kada ga pocnes koristit skuzit ces smisao poruke
Za stariji bracni par može i mali kombi....

ali vjeruj WC OBAVEZNO, OBAVEZNO I jos jedamput OBAVEZNO...

Sretan uvoz...


Vrh
   
PostPostano: 18 lip 2015 12:49 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 17 lip 2015 10:24
Postovi: 5
Dečki puno Vam hvala na odgovorima :clap: . Čekam da dobijem knjižicu vozila pa ću onda sve provjerit. Uglavnom, RI898 ovaj tvoj post je vjerojatno najsadržajniji odgovor u Rvata vezan za temu kupnje kampera, i biti će od koristi i mnogim drugima, budući je sve na jednom mjestu, svaka čast :bow-blue:


Vrh
   
PostPostano: 18 lip 2015 13:15 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 17 lip 2015 10:24
Postovi: 5
Što se tiće davanja za uvoz iz Zakona o posebnom porezu na motorna vozila čl.12. st.6. proizlazi da, "za kamper vozila iznos posebnog poreza utvrđen na temelju ovoga članka se umanjuje za 85%", tak da mislim da se u današnje vrijeme uvoz i nije neki bauk. Kolko znam vozilo se za par sto kuna može dati i na vještaćenje (ako ti se procjena po katalogu CVH čini previsoka) pa ako je cijena manja od cijene iz kataloga a porezna to vještaćenje prihvati, uvoz tj. unos (za vozila iz EU), može ispast još i povoljniji. Uglavnom ovaj konkretni Ducato koliko sam uspio nać ima nekih 208 g. Co2/km to bi bilo 23% minus 85% za kampera pa mislim da je to ok, ma nek je i 27% po cijeni kojoj se nudi :icon_wink:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 199 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 10 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan