Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 14:10.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 199 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 18 lip 2015 14:07 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
:handgestures-thumbup:


Vrh
   
PostPostano: 19 lip 2015 09:48 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
I onda kada je kamper konacno parkiran počneš razmišljat da nisi jedini luđak na svitu i da ih ima još

http://www.camperonline.it/ioviaggioinc ... a-2015.asp

lik planira skoro pa isti put u skoro pa isto vrime.....adventure....


Vrh
   
PostPostano: 21 srp 2015 22:35 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo lipoga opisa tipova campera za početnike

http://www.ukcampertours.com/


Vrh
   
PostPostano: 22 srp 2015 08:07 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
zanimljiva im ova rečenica:

Drivers who passed a UK Category B (Car) test before 1 January 1997 will have received Categories C1 and C1+E automatically. Thereafter a separate test was required for a C1 licence. So most people avoid the bigger and older vans for this reason.

Bem mater i HR državi... Ja imam vozačku od 1989. i to stalno govorim da su mi uzeli nešto što sam imao! Ako sam tad mogao s kombijem B kategorije navlačit prikolicu a danas ne smijem.

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 22 srp 2015 10:50 
Offline
zeleni kampist

Pridružen/a: 22 lip 2014 15:23
Postovi: 63
RI898 je napisao/la:
Točno, gledao sam na you tube kako ih vagaju i prazne tankove vode a isto tako i kontroliraju u kamperima da li ima predmeta koji bi mogli tokom sudara poletit naprijed i ubiti vozača, no sada ih oko uskršnjih praznika uopće nije bilo premda je bilo dosta kampera po cestama ali sam svejedno prije polaska kontrolirao težinu na kuki prikolice, no kada se prođe granica .....puni se ...do vrha.....to je ona Titova parola ..snađi se druže....uostalom tih 100 litara nije presudno...no ako ide rampa sa motociklom...???!!!

Možda ovo ne spada ovamo ali iskustva su uvijek dobrodošla:

Inače su me kontrolirali francuzi na ulasku na autoput kod Stazboura prema Nancy....carinska kontrola....duhan/pijača/lova/crnci/kinezi

Savjet; Ja reko Dobar dan Druže! A on da li govorim koji od stranih jezika? Reko prijetelju ako ti govoriš Hrvatski dobro ako ne onda odje....pa su me pustili na miru jer se nismo mogli sporazumit....dakle ako ne trebate ništa i ako je kontrola najbolje se praviti bedast!

Inače nisam znao da se vozači kampera međusobno pozdravljaju, kao i mi na motociklima 90-ih godina, pozdrav rukom....ali samo sportive motocikli...dobra stara vremena...onak samo digneš dva prsta na volanu.....

Po <njemačkoj prikoličari furaju i preko 100 km/h, ja sam zbog starosti prikolice drzao 90 km/h (kamioni na automatima drže 90) i bio pretecian od gotovo svih prikolica. premda njima svima na kampici stoji 100 km/h ograničenje....ali se ne pridržavaju. Inače omjer kampera nasuprot prikolica je 3;1 po NJemačkoj...

Na Njemačkim/Austrijskim/Francuskim/Holandskim autoputevima se ne može dobiti voda no u NJemačkoj ako ima stajalište sa javnim zahodom koji se ne plaća moguće je natoćiti vodu u malu kanticu od 10 litara preko špine Na žalost kraj špine je znak koji kaže da voda nije za piće, no kao tehnička voda može poslužit. Toliko za orjentaciju... onak za inat obično nalete i Polizei ali mi ništa nisu rekli...
Noćenje među kamionima izgleda toleriraju za jednu noć, no pazite da se ne parkirate pored hladnjače da vam cijelu noć ne drnda uz uho motor od kompresora frižidera.

Za orjentaciju je najbolje imati garmina (ili slično) sa ugrađenom kartom europe jer moja iako neosvježavana od 2008 pokazivala odlično sve dionice, malo se zbuni ako je neko raskršće novo no odlično je funkcionirala. Za makro pogled dobro je na pametnom telefonu uključiti karte i poziciju tako da autokarta uopće pa nije potrebna osim ako se ide u neke detalje.

U Austriji Asfinagovi parkinzi imaju praznjenje za kampere i slavine sa pitkom vodom (samo se voda nemoze direktno prikopcati na kamper) a u Francuskoj vecina Totalovih pumpi ima praznjenje i punjenje za kampere!

Poslano sa mog ZP1000S koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 22 srp 2015 20:43 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
E statler i ja sam primjetio ovo sto si citirao samo sto nisam htio komentirat....

Hvala novi na ovim info dakle ASFINAG I TOTAL
ja sam kroz austriju prosao samo autoput i tamo nisam pitao za vodu a kada mi je prifalilo u francuskoj tada na autoputi nije bilo sanse za dobit vodu. U njemackoj sam uspio nekako nacijedit na autobahnu ali ima samo špina na stajalistima koje ima samo WC....i pise da nije za piće....
za te slucajeve je pripremljen lijevak sa crijevom da se sa špine toci direkt u katu od 10 litri...
kada smo se vracali tj još u Holandiji crko akumulator u kampici valjda ga prepunio punjac pa smo tocili vodu onako kao izviđači na logorovanju....jasno na vecer nema ni svitla....
zna mi žena kazat da njoj nikada sa mnom nije dosadno....


Vrh
   
PostPostano: 15 stu 2015 23:58 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Možda bi bilo pametno imati na jednom mjestu sve trikove prilikom kupovine polovnih kako kampera tako i kućica pa počnimo redom sa savjetima, premda ih je internet prepun.....

utipkajte samo "buying used caravan tips" pa se otvori milion stranica koje treba kombinirati jer niti jedan nije kompletan...

no evo nekih problema koji su najčešći a to je PROPUŠTANJE VODE KOJE UNIŠTAVA UNUTRAŠNJU DRVENU KONSTRUKCIJU A TIME I ČITAV SISTEM.....DAKLE VLAGA JE NEPRIJATELJ BROJ 1......

Za početak provjere moramo znat kako je motor home / kampica napravljen!?

https://www.youtube.com/watch?v=SfuC8-c2Y3k

https://www.youtube.com/watch?v=ptMwvpY-ki4

kada se ovo gleda tada se pitam a koliko je to sigurno pošto je sve drveno?

Evo zašto je boravak u kampici prilikom vuče zabranjen, a ja osobno bi to zabranio i u kamperima jer se radi o potpuno istom sitemu bez ikakvog zaštitnog kaveza boravišnog prostora....

https://www.youtube.com/watch?v=7mIDEeY210w

https://www.youtube.com/watch?v=knce667xQOE

https://www.youtube.com/watch?v=oa_wVScHw3Q

https://www.youtube.com/watch?v=QEYJwTV2vfc



ovako to prikazuje HYMER??????

https://www.youtube.com/watch?v=opR8f_-Pp8o

Osnovni su problem dakle SPOJEVI VELIKIH POVRŠINA I OTVORI

Kako vidimo mora se početi od metalne konstrukcije podvozja sa kotačima, instalacijom, kukom i kočnicama

slijedi PODNICA koja mora biti zdrava jer ako je ona trula tada je popravak najskuplji i najkompliciraniji
slijede velike bočne površine koje moraju bit neoštećene

spojevi velikih bočnih površina i otvora su najčešči uzrok prodora vlage...pregled je jednostavan

IZNUTRA se gleda obloga ako je napuhana ili promijenila boju te da li se osjeti miris vlage

IZVANA SE LAGANO PRSTOM KUCKA PO SPOJEVIMA - PROMJENA ZVUKA ODAJE ŠUŠLJINU I PRPALU KOSTRUKCIJU

ova se oštećenja daju popraviti ali koštaju ali najprije treba riješiti problem prodora vode IZVANA

Poseban su problem vrata jer pritskom i kuckanjem po površini lako otkrivamo propalu drvenu konstrukciju i ona su najčešće oštećena

Provjerite kako zatvaraju prozori i tražite od prodavača da se kampica zalije vodom pa provjerite propuštanja kao na videu

Sva svijetla moraju svijetliti kako unutra tako i saobraćajna signalizacija

provjerite sva sjenila, kako se otvaraju svi prozori te da li se zaključavaju ispravno

Ispravljač 220/12V mora bit ispravan, akumulator na mjestu i 12 voltni sitem ispravan njega se provjerava da se kampica ukopča na 220V napajanje, a zatim samostalno na 12V.....kod uključivanja isprobajte sve što je električno i to priključivnjem recimo vašega fena za kosu na SVAKU UTIČNICU jer izbačaj sklopke i smrad nagorene instalacije ukazuje na probleme....kampice za razliku od kampera nemaju punjenje baterije boravišnog prostora u toku vožnje automobila...a kod jednih i drugih priljučenjem na 220V vanjsko napajanje automatski mora punit bateriju...
Kamper ima pokazivač napunjenosti baterije i nivoe vode po tankovima pa se i to provjerava....recimo kao električnu komandnu ploču....SVE PROVJERITI...

Plinska inatalcija? Otvorite ventil na pliinskoj boci i provjerite na miris sa zatvorenim otvorima ....ako je sve u redu provjerite SVA KUHALA POJEDINAČNO jer prodavač ce obično upaliti one gorionike koji rade, a na onom zadnjem neispravnom ce vam odvuć pažnju necim drugim...provjeriti i ventile blok koji se nalaze obično u ormarićima

Sistem vode - provjerite sve slavine, napunite tank pitke vode full i provjerite na propuštanje kao i čitav sistem tople i hladne vode...topla se voda grije plinskim grijačem, teba oko 20 ak minuta da zagrije na 60C i obavezno provjeriti sve slavine---kao i da li su svi odvodi tj sifoni u redu te da li sve otiče u tank sive vode. Provjerite ventil tanka sive vode da li je ispravan odn da li drži....ako nešto pušta tada siguro ispod auta ima vode...

Kupaonicu OBAVEZNO PROVJERITI KAKAV JE PLASTIČNI POD tj da li ima napuklina jer tada voda direkt otiče na PODNICU te provjeriti kako radi ispiranje WC skoljke te kako se vadi kaseta WC-a te da li pušta i kakve su brtve na njoj....da li ima neugodnih mirisa u prostoru WC kasete? tada siguro pušta brtva....na horizontalno pomičnom poklopcu...da li radi lampica signalizacije kada je pun vode? Doduse vidi se kada se otvori poklopac WC-a....ali....

Grijanje - je obično plinsko a može bit i na naftu....mora počet odmah grijat pa provjerite sve mlaznice kako puše topli zrak po svim mjestima po podu u unutrašnjosti a posebno na dijelu gdje je stol.......obično je plinsko, a troši oko kile do 2,5 kile plina na dan ovisno o uvjetima...

Frižider je najčešće apsorbcijeski tj plinski i električni 220V / 12 tražite da ga pojednačno uključi na sve tri napajanja i proivjerite kako hladi. Ako je apsorbcijski tj na plin / struja tada će u frizeru frizera odmah nakon uključivanja početi lagano jedva primjetno poceti hladiti, a za oko 2-3 sata ce se osjetiti konačna temperatura....za oko sat vremena će frizer biti već hladan....ne očekivati čuda jer on jedva da hladi i daleko je od naših kućanskih kompresorkih--..ako je kompresorski tada ide do -12 i to jako brzo....kod novih kampica / kampera je prisutan no tu je i problem napajanja električnom energijom tokom stajanja kampera kada je plin na raspolaganju puno bolje rješenje....

provjerite sve madrace / spužve te presvlake koje cete ionako morati oprati nakon kupnje, te da li vlasnik ima kucnog ljubimca koji je isto bio unutra....dlake kućnih ljubimaca su njegov problem a ne vaš...

Obavezno provjeriti rezervnu gumu/dizalicu/prvu pomoč/sijelice /trokut ..manje troška kasnije...

Ako je imao skupljač vlage u unutrašnjosti tada je ili imao vlage ili je stavio kao preventivu da mu se ne javljaju neugodni mirisu tu treba oprez..vidite kako miriše u nutra jer neugodni zastajali miris ukazuje na nebrigu...

provjeriti broj šasije sa podacima u knjižici te osobnu kartu vlasnika na koju glasi knjižica.....u principu na koga glasi knjižica vozila mora pokazat svoju osobnu i sa njim razgovarajte jer je on VLASNIK....

Nakon ovih provjera slijedi probna vožnja te ispitivanje naletne kočnice kod kampica / kocnica kod kampera...

DVOJICA PROVJERAVAJU AUTO, JEDAN SLUŠA PRIČE PRODAVAČA DOK OVAJ DRUGI SAMOSTALNO NA MIRU PREGLEDA VOZILO BEZ DA GA NETKO DEKONCENTRIRA...

Najčešće onaj tko objavljuje u oglasniku loše vozilo ima 3 slike jer u biti i nema sto prikazat, a onaj koji daje dobru stvar i kome se žuri prodat dat ce sto više informacija jer nema sto skrivat....ako je vlasnik upoznat sa svakim detaljom i daje vam i objašnjava stvar jednu po jednu u detalj to je bio dobar gazda a onaj tko to površno zbog neznanja obješnjava taj je bio loš gospodar.....

neki drže cijenu jer im se ne žuri prodat jer je to sve što imaju dok oni drugi su spremni prodat i za niže jer su obično već kupili drugi kamper/kampicu pa im sada 2 vozila samo stajanjem stvaraju dodatni trošak i zauzimaju prostor...

Tražite što je više moguće dopunskih uređaja TV/plinska boca/baterija/grijalica/klima/ kabel sa utičnicom za 220 u kampovima/predšator/moveri/antena/inverter/stol i stolice/dodatne brave/podmetaće za niveliranje kampera/ jer su to skupe stvari u kasnijoj nabavci.....

Svakako provjeriti kakva je tenda na razvlačenje odn predšator ako ga ima...

Vjerujte rezervna ispravna guma je od bitnog značaja a kod kampera je smještena ispod auta i teška je oko 50 kg.....da li ima sav alat za izmjenu gume i da li su u šasiji oni upornji za dizalicu ispravni?! Nisu krivi ili pak fale od korozije?!

Najprije neka vam napravi kupoprodajni ugovor kod bilježnika, a kada je ugovor potpisan tada vi njemu novac a on vama ugovor i knjižicu sa ključevima. kao prodavač ste ugovorm zaštićeni od policijskih kazni na vaše ime a kao kupac od policijskih pitanja čije je vozilo, no ne zabravite ako ga ne prepišete na sebe tj zamijenite podatke u knjižici vozila sa vašim osobnim u zakonskom roku od 7 dana tada cete platit kaznu....no to je stvar zakonodavca koji svaki dan mijenja zakone pa se je potrebno raspitati za svaki slučaj....


evo nekoliko parcijalnih savjeta pri kupnji ovisno o vašem razumijevanju stranih jezika...

https://www.youtube.com/watch?v=aER6ta6whR0

http://www.preloved.co.uk/blog/permalin ... ravan.html

Jasno da kod kampera kupujemo i auto a tu je najbolje odvesti auto u stanicu za tehnički pregled da vam pregledaju osnovne tehničke aspekte jer cete tako imati skoro sve pregledano od stručne osobe i izbjeci nepotrebne toškove odnosno poboljšati pregovaračku cjenovnu poziciju. Jasno da tokom vožnje do stanice morate provjerit generalne zvukove vozila i mjenjač/diferencijal/ležajeve kotača/homokinetičke/ koji vam nece moć pregledat na tehničkom.

naime nakon tehničkog znati cete stanje svjetlosne opreme /stanje motora-ispušnog sustava/ stanje kočnica - guma /stanje ovjesa/ upravljačkog sustava te vidjeti stanje podnice i čitavog podvozja ako što gdje curi u vezi ulja/vode....što vam NITI NAJBOLJI MEHANIČAR NEĆE MOĆ UTVRDIT PREGLEDOM NA LICU MJESTA.....isto tako provjerite kakva je bila posljednja kilometraža tokom zadnjeg pregleda (ako je stimao tada ce biti razlike) te da li je BROJ ŠASIJE i VLASNIŠTVO U REDU....

ako je sve u redu napunite rezrvoar goriva do vrha jer možda je i on šupalj ili ima šuplju gumu za punjenje jer često punjenje to živcira kod dnevnih kilometraža od 500-600 km .....

Nakon kupovine promijenite sve tekućine u autu antifriz/ulje kočnica(ispustiti na kotačima zbog kalipera)/ulje motor/ulje mjenjač-difernecijal te OBAVEZNO ZPČASTI REMEN KOJI SE MIJENJA I OBZIROM NA STAROST

kakve su gumice brisača? Da li radi ispravno pumpica za pranje stakla?

I OBAVEZNO SE UČLANITE U HAK NA INOZEMSTVO jer nikad se ne zna ...nije lipo stajat na NJemačkom autoputu sa prebijenom dizalicom i šupljom gumom na podu i mislit A šta sada?....A da pa imamo besplatnu HAKOVU pomoć na cesti.....Adut u rukavu...jako dobro dođe jer sam vidio dosta auta i kampera na parkirnoj traci autoputa sa tim problemom...


Vrh
   
PostPostano: 20 lip 2016 23:27 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
??????? Kako ovo objasniti=====??????

http://www.truckscout24.de/search/ger/l ... &country=D


sto mu znaci ovaj netopreis=???

da li je cijena konacno pala na prihvatljivu obzirom da ih se puno proizvelo i da iznajmljivači svake godine obnavljaju vozni park????

molim komentare


Vrh
   
 Naslov: Kupnja kampera
PostPostano: 21 lip 2016 10:43 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 03 kol 2012 09:45
Postovi: 695
Lokacija: Rijeka
netopreis znaci da u cijenu nije ukljucen porez (uz oglas pise i MwSt nicht ausweisbar, znaci da njijov pdv nije uracunat u tu cijenu)

ako malo vrtis onda na nekim oglasima jasno stoji razlika izmedju bruto i neto cijene (npr pise ovako: Eur 11.915 (Eur 10.013 nettopreis).

kod privatnih prodavatelja nema pdv-a pa je ista bruto i neto cijena (npr ovaj tu: http://www.truckscout24.de/search/ger/d ... ice_type=2)

al ako se kupuje od privatnog onda ide onaj nas porez od 5% na kupoprodaju motornih vozila (kojeg nema u slucaju da se uzima od pravne osobe jer se onda placa pdv)


Vrh
   
PostPostano: 21 lip 2016 13:59 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
ali mislim da ima nešto i ako platiš tamo njihovu bruto cijenu u hr ne plaćaš pdv... što je isto ok jer naš pdv je viši nego njemački...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 21 lip 2016 14:29 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 03 kol 2012 09:45
Postovi: 695
Lokacija: Rijeka
Statler je napisao/la:
ali mislim da ima nešto i ako platiš tamo njihovu bruto cijenu u hr ne plaćaš pdv... što je isto ok jer naš pdv je viši nego njemački...


Da, nema duplog oporezivanja ako je zemlja unutar Eu - to sto se plati tamo u toj zemlji to je to, nasi nece jos jednom naplatiti pdv. Al nema ni PDV-a dodatnog ako se kupuje od privatnog. Zapravo je, koliko sam skuzila, jedini dodatni namet onaj posebni porez koji se racuna kod uvoza motornog vozila (na koji kamperi imaju onaj ogroman popust pa ispadne cca 4-5% vrijednosti). Sva ostala davanja su ista kao i da se kupuje u Hr - ako je od privatnog prodavatelja onda nema pdv-a (ddv-a, mwst-a, ive itd), ali ima 5% poreza na kupoprodaju. Ako je pravna osoba (firma) onda ima pdv (ddv, mwst, iva), ali nema poreza na kupoprodaju.

Jedino gdje se komplicira stvar je ako pravna osoba kupuje, jer onda ima varijanti sa medjunarodnim poreznim brojem, pa se pdv ne placa, blablablabla. Nisam ovo isla proucavat u detalje pa ne znam tocno. Al ako bi netko kupovao (strani) kamper za namjeru rentanja onda ce morati uzimati na firmu, pa nek dojavi detalje :greetings-wavingyellow:


Vrh
   
PostPostano: 21 lip 2016 18:31 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
Lei, ovo tvoje je super zanimljivo... Samo se treba odlučiti kupiti očito manji kamper a izbaciti auto iz dvorišta... :icon_wink:

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 21 lip 2016 23:54 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ne znam ali ja sam svoga plato lani jaaako puno u odnosu na ovo sto se nudi pa mi sada ništa više nije jasno ali očito cijene su se srozale ....i to urnebesno.


Vrh
   
PostPostano: 23 lip 2016 08:30 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
Ducato do 2003-2006. 2.8JTD sa mansardom u Italiji ima ih more do 15000 eura sada... Biraj raspored. :icon_wink:

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 25 lip 2016 18:01 
Offline
napredni kampist
Avatar

Pridružen/a: 20 lis 2009 20:09
Postovi: 201
Lokacija: Zagreb
RI898 je napisao/la:
??????? Kako ovo objasniti=====??????

http://www.truckscout24.de/search/ger/l ... &country=D


sto mu znaci ovaj netopreis=???

da li je cijena konacno pala na prihvatljivu obzirom da ih se puno proizvelo i da iznajmljivači svake godine obnavljaju vozni park????

molim komentare


To je navlakuša! Kamperi sa primamljivo niskim cijenama, pričao jedan Nijemac u Čikatu da je na taj način ostao bez novca jer se plača unaprijed i špediter kao dostavi vozilo po uplati. Nakon svega se izgubi i špediter i novac a sa time i kamper. otvaraju se stalno neki novi bankovni računi, tako da ih ni policija nemože pratiti.

_________________
Ode ljeto ode ludilo!


Vrh
   
PostPostano: 25 lip 2016 19:29 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Hvala gđa Ružica

Meni je isto bilo sumnjivo!


Vrh
   
PostPostano: 26 lip 2016 12:59 
Offline
napredni kampist
Avatar

Pridružen/a: 20 lis 2009 20:09
Postovi: 201
Lokacija: Zagreb
ružica je napisao/la:
RI898 je napisao/la:
??????? Kako ovo objasniti=====??????

http://www.truckscout24.de/search/ger/l ... &country=D


sto mu znaci ovaj netopreis=???

da li je cijena konacno pala na prihvatljivu obzirom da ih se puno proizvelo i da iznajmljivači svake godine obnavljaju vozni park????

molim komentare


To je navlakuša! Kamperi sa primamljivo niskim cijenama, pričao jedan Nijemac u Čikatu da je na taj način ostao bez novca jer se plača unaprijed i špediter kao dostavi vozilo po uplati.
Nakon svega se izgubi i špediter i novac a sa time i kamper. otvaraju se stalno neki novi bankovni računi, tako da ih ni policija nemože pratiti.


Da dovršim priču do kraja.
Dotični nijemac je pokrenuo osobnu istragu da pokuša vratiti svoj novac i javio se kao novi potencionalni kupac; prvo je htio osobno iči vidjeti kamper ali su mu poslije višekratnih telefonskih razgovora rekli da to nije moguče jer oni te kampere (navodno) imaju na deponiju u Poljskoj pa po naruđbi i uplati na određeni račun šalju po špediteru u zemlju naručitelja, naravno u to ide i posebno uplata špediteru za njegovu uslugu. čovjek je išao dalje sa istragom i tražio ime firme špeditera koje je i dobio od istog prodavatelja i ispostavilo se da ta firma sa tim imenom uopče ne postoji te se skriva pod lažnim imenom. Kada ih je opet kontaktirao na tel. kojim je i prije sa njima komunicirao i rekao im da firma špeditera ne postoji, odmah su prekinuli sa njime svaku vezu i više ih nije mogao dobiti nigdje jer su ugasili i oglas i kontakt podatke.
Nakon toga čovjek je odustao jer više nije imao živaca za igru sa duhovima i oprostio se od svoga novca i platio dobro svoju naivnost.

_________________
Ode ljeto ode ludilo!


Vrh
   
PostPostano: 23 lis 2016 20:04 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Poštovanje Gđa Ružica, u pravu ste.

evo sam upravo prekontrolirao stanje na auto scout i stanje je normalno. Ništarije su pokupile novac, prevarile ljude i netragom zbrisali, no stignuti će ih prokletstvo prevarenih ljudi kad tad. evo linka i cijena koje se i dalje drže dosti visoko.

http://www.truckscout24.de/search/ger/l ... idented=-1

na žalost....


Vrh
   
PostPostano: 23 lis 2016 20:30 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
RI898 je napisao/la:
Poštovanje Gđa Ružica, u pravu ste.

evo sam upravo prekontrolirao stanje na auto scout i stanje je normalno. Ništarije su pokupile novac, prevarile ljude i netragom zbrisali, no stignuti će ih prokletstvo prevarenih ljudi kad tad. evo linka i cijena koje se i dalje drže dosti visoko.

http://www.truckscout24.de/search/ger/l ... idented=-1

na žalost....


Našao sam jedan vrlo interesantan model duljine ispod 6 metara koji ima apsolutno sve za 4 člana posade a ono što je najvažnije ima donji braćni krevet ispod kojega je mala garaža, dok djeca imaju mansardu. Ovo je jaako rijetko za pronaći u ponudi jer je duljina fantastična za manevriranje po gradu a bračni krevet je na podu što imaju samo 7 metraši....

http://www.truckscout24.de/fahrzeugdeta ... 16127315/1


Vrh
   
PostPostano: 27 lis 2016 10:52 
Offline
napredni kampist

Pridružen/a: 07 srp 2015 12:30
Postovi: 116
Citat:
Našao sam jedan vrlo interesantan model duljine ispod 6 metara koji ima apsolutno sve za 4 člana posade a ono što je najvažnije ima donji braćni krevet ispod kojega je mala garaža, dok djeca imaju mansardu. Ovo je jaako rijetko za pronaći u ponudi jer je duljina fantastična za manevriranje po gradu a bračni krevet je na podu što imaju samo 7 metraši....

http://www.truckscout24.de/fahrzeugdeta ... 16127315/1



Meni i ovo izgleda sumnjivo... Nema ni jedne stvarne fotke kampera... ovo su sve kataloške.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 199 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan