Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 16:00.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 199 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 27 lis 2016 19:23 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 12 lip 2013 13:23
Postovi: 324
Stvarno svašta ima.

http://m.subito.it/vim/183270018.htm

_________________
Super zabava za kućne vozače - http://superauti.com


Vrh
   
PostPostano: 06 pro 2016 22:51 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo jednog za koliko toliko realnu cijenu, Moderatori ovo je vaša regija, znate li ga;

http://www.njuskalo.hr/kamperi/fiat-duc ... s-21096194

Jako je važno 2,8 litara jer je motor odličan, elastičan i bez problema savladava uspone....

Jedino mi se ne dopada raspored jer nema fiksnih kreveta osim na mansardi što kod dugih putovanja postaje naporno namještati krevete svake večeri, a ujutro se mora baviti preponama da se domognete kupaonice.

Izgleda da je auto prema slikama bio pod nadstrešnicom neko vrijeme što je veliki plus, a po oznakama na tablici to su one koje koštaju 8000 kuna ako se ne varam.....dakle mislim da čak nije ni uvoz za preprodaju.....interesantan primjerak


Vrh
   
PostPostano: 10 pro 2016 00:17 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo jedne interesantne priče kako i što pregledati prilikom kupovine kampera

http://www.adria-holidays.net/uporaba-i ... -avtodoma/


Vrh
   
PostPostano: 22 pro 2016 18:00 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 30 lis 2016 21:28
Postovi: 32
Pozdrav svima,

vidio sam prepiske oko Forda, pa bi vam htio svima odagnati svaku sumnju:

Ne kupujte ništa na Fordu, pogotovo ne 2,2 godišta od 2006 do mislim 2011 !!! Ja sam ga imao 4 godine.
Motor ima grešku na softwareu i injektorima i puca klip = generalka motora. Meni je otišo 1.000 km od Zagreba.
Osim toga, cijeli motor i sve oko njega je tako lose složeno da to nije za vjerovati.
Ja sam ga kupio sa ca 30.000 km i raspao se na 55.000 km.
Sve sam složio kod jebeno dobrog majstora, pa opet problem, pa mijenjaj opet sve injektore, pa onda rikne turbina..
Inače je ta priča s tim motorom poznata ekipi u tim krugovima - kasnije sam čuo puno istih slučajeva kao što je moj.
Radi tog motora vise nema ni Hymera ni Laiki na bilo kojim Fordovima _:)
Priča s pucanjem klipa košta ca 4.000 € da sve središ kako treba trajno.
Sredio i prodao..
Da ne spominjem "sitnice" kao što su trokiranja, promjene zvuka motora, rikavanje elektronike..
Ne želim ga se ni sjećati.


Vrh
   
PostPostano: 22 pro 2016 22:31 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Tebi je krepao blizu. Mom frendu je krepao kod Pariza. Strava

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 22 pro 2016 23:04 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 30 lis 2016 21:28
Postovi: 32
Nevjerojatno je bilo da sam s kamperom na šlepu obišao 2-3 Ford servisa i da nitko uopće nije htio razgovarati s nama - odmah su znali šta je i nisu uopće htjeli imati posla s tim. Nakon 4 dana lutanja po servisima sjeli na avion i otišli doma. a onda sam jedva sam našao šlepu koja može preko granice voziti tu težinu i dimenzije..


Vrh
   
PostPostano: 26 pro 2016 20:18 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
kad sam kupovao kombi tada sam se propitao kod više servisera i dobio vrlo jednostavan odgovor

1. Mercerdes zovemo autobus? Reko zašto? Jer prevali 500-600 000 km bez problema
2. Fiat Ducato prelomi oko 300-400 000 km.....
3. PSA grupa...nešto manje

Best buy? Svi u jedan glas - Ducato!

I tu je priča stala----


Vrh
   
PostPostano: 15 sij 2017 02:12 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Čitao sam već ove savjete i prije nego sam krenuo kupiti kamper. Ali onda sam shvatio da je teško, ako ne i nemoguće naći kamper koji je rabljen, a da nema mane.

Vidio sam razne postave unutarnjeg rasporeda. Meni se učinio zanimljiv onaj koji ima krevet iznad kabine, kuhinju i kupaonu u sredini, a U garnituru otraga.

Prednost je u tome da oni koji spavaju gore ne moraju preskakivati preko onih dolje kako bi otišli do WC-a ( što baš i nije zgodno) ili da izađu van.

Nedostatak bi mogao biti u slučaju sudara, ali nećemo o tome. Ionako je cijela nadgradnja poput orahove ljuske...

Prvo, treba dobro odvagnuti koliko novaca je u igri. Nakon toga proučavati po oglasnicima što se nudi za tu cijenu. I biti strpljiv...

Ja sam kupio Knaus 520 na Ducatu ( predstavljen u Garaži članova) iz 1993. Star je, znam, ali se to moglo uklopiti u zadane financijske okvire. Što se pregleda vozila tiče, tu treba biti oprezan, ali i svjestan da se puno toga ne može uočiti "na prvu" i biti spreman na kasnija iznenađenja. U mome slučaju bila je trula podnica ispod spremnika za vodu ( a koji je ispod sjedeće garniture) i kuhinjskog bloka, a kasnije sam vidio i ispod kupaonice. Sve je to bilo nemoguće uočiti izvana. Ispod je pod bio saniran nekim pločama, izgledalo je OK. A unutra...

Iznutra je sve to nedostupno, znači nemoguće pregledati. Ne vjerujem da će se naći baš vlasnik ili trgovac koji bi vam dopustio da rasturite unutrašnjost kampera kako biste nešto provjerili.

Na sreću, taj dio posla je iza nas. Netko je to već ranije sanirao, ali nije baš radio kao da radi za sebe. Ipak se radi o vozilu starom preko 20 godina. Zato sam i bio spreman zasukati rukave. Treba dobro odvagnuti koliko ste spremni platiti, a koliko nižu cijenu kompenzirati uloženim trudom.


Vrh
   
PostPostano: 09 vel 2017 12:44 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
Evo tko se hoće zabavljati sam.

http://www.njuskalo.hr/kamperi/prodajem ... s-21667062


Vrh
   
PostPostano: 09 vel 2017 13:08 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
dundino je napisao/la:


Ovo je pravi izazov!

Ovakav bi mi poluintegrirani stao u garažu. Imam ulaz visine 2,78 m, a naš je kamper 2,92 m. Unutra bi i stao, jer je visina 3,03, ali ne može kroz vrata.


Vrh
   
PostPostano: 09 vel 2017 23:32 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Sto se tice spremista i kod mene je visina problem jer je 3,2m visok a garaža je :crying-yellow: 2,7 .....vrata.... unutra je 3,2.. :pray: .kada sam isao racunat koliko dođe kvalitenija cerada koja prema prodavacu u mixi caravaning izdrzi do 5 god na senjskoj buri.....tada mi se nametnuo zakljucak da je jeftinije i dugotrajnije napravit nadstrešnicu pa za skoro istu cijenu oko 4-5000 kn....bez moga rada....jasno :hand: ....premda je cerada bolja jer ga full stiti komplet od suncevih zraka....nadstrešnica stiti ono najvažnije a to je voda koja se sa krova sliva u unutrašnjost ako ima pukotina u ljusci....

sto se ovoga sa njuskala tice to je samo ljuska sa podvozjem...i nista drugo....dakle treba polovni kamionet za navuc ljusku a tek onda u unutrasnjosti slijedi financijski debakl.....ako se ide sa svim novim....no dalo bi se....kada bi se imalo garažu što sta napravit....

kada smo govorili o kupnji kampera obično idemo na dvoje odraslih i dvoje djece....na žalost novi kamperi su dugi skoro 7 metara imaju full komfor efikasne motore malu potrošnju itd ali cijene dosta visoke :crying-yellow:

stoga moramo kuburiti sa starim modelima...i njihovim problemima ali kada izadete na cestu od gusta odvratim pozdrav nadolazecem kamperu koji uvijek prvi pozdravi jer je u privatnom vlasništvu obicno 15 ak godina star kojega vozi neki stariji lik... :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: ..oni novi u renti i ne kuže da se kamperisti medusobno pozdravljaju. :handgestures-thumbdown: ..oni su u zurbi jer ga 100€ češka dnevna renta po džepu..pa još dnevno 70€ kamp :crying-yellow: ..a ja ako racunam da ga koristim 40 dana godišnje to je 4000€ godisnje povrat ulaganja....pa me vožnja kampera i kamper nakon 5-6 godina dođe skoro badave... :handgestures-thumbup:

mornar je u pravu sto se rasporeda tice jer teba dobro pazit ako je za 4 osobe tada se kupuje onaj za 6 osoba a ako ste samo dvoje tada je i T4 westfalija dovoljan....bitno je da se krevet ne mora svaku vecer i jutro rasklapat kao da smo u garsonjeri....i da se po noci ne gazi po djeci kada idete na wc.....a sto se manjka prostora tice dio odjece se drži u koferu koji se po danu drži na krevetu a po noci na stolu.....jer ormari za 4 osobe jednostavno nisu dovoljni...nisu ni za dvije...tako da krovni thule kofer stoji u planu....


Vrh
   
PostPostano: 10 vel 2017 10:54 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
RI898 je napisao/la:
Sto se tice spremista i kod mene je visina problem jer je 3,2m visok a garaža je :crying-yellow: 2,7 .....vrata.... unutra je 3,2.. :pray: .kada sam isao racunat koliko dođe kvalitenija cerada koja prema prodavacu u mixi caravaning izdrzi do 5 god na senjskoj buri.....tada mi se nametnuo zakljucak da je jeftinije i dugotrajnije napravit nadstrešnicu pa za skoro istu cijenu oko 4-5000 kn....bez moga rada....jasno :hand: ....premda je cerada bolja jer ga full stiti komplet od suncevih zraka....nadstrešnica stiti ono najvažnije a to je voda koja se sa krova sliva u unutrašnjost ako ima pukotina u ljusci....

sto se ovoga sa njuskala tice to je samo ljuska sa podvozjem...i nista drugo....dakle treba polovni kamionet za navuc ljusku a tek onda u unutrasnjosti slijedi financijski debakl.....ako se ide sa svim novim....no dalo bi se....kada bi se imalo garažu što sta napravit....

kada smo govorili o kupnji kampera obično idemo na dvoje odraslih i dvoje djece....na žalost novi kamperi su dugi skoro 7 metara imaju full komfor efikasne motore malu potrošnju itd ali cijene dosta visoke :crying-yellow:

stoga moramo kuburiti sa starim modelima...i njihovim problemima ali kada izadete na cestu od gusta odvratim pozdrav nadolazecem kamperu koji uvijek prvi pozdravi jer je u privatnom vlasništvu obicno 15 ak godina star kojega vozi neki stariji lik... :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: ..oni novi u renti i ne kuže da se kamperisti medusobno pozdravljaju. :handgestures-thumbdown: ..oni su u zurbi jer ga 100€ češka dnevna renta po džepu..pa još dnevno 70€ kamp :crying-yellow: ..a ja ako racunam da ga koristim 40 dana godišnje to je 4000€ godisnje povrat ulaganja....pa me vožnja kampera i kamper nakon 5-6 godina dođe skoro badave... :handgestures-thumbup:

mornar je u pravu sto se rasporeda tice jer teba dobro pazit ako je za 4 osobe tada se kupuje onaj za 6 osoba a ako ste samo dvoje tada je i T4 westfalija dovoljan....bitno je da se krevet ne mora svaku vecer i jutro rasklapat kao da smo u garsonjeri....i da se po noci ne gazi po djeci kada idete na wc.....a sto se manjka prostora tice dio odjece se drži u koferu koji se po danu drži na krevetu a po noci na stolu.....jer ormari za 4 osobe jednostavno nisu dovoljni...nisu ni za dvije...tako da krovni thule kofer stoji u planu....


Tako to valjda ide; dodaš kunu, dvije, sto, dvjesto, tisuću...

Ali dobro, svi mi imamo neke svoje slabosti, a i novci su za to da se troše!

Ne znam je li i za kampere običaj kao kod brodova, ali ja sam svom dao ime: "Larus ridibundus" ( riječni galeb, lat.) I znam da je star, da je spor, da ima boljih, bržih, komfornijih novijjh, ali ovaj je MOJ !!!

I OBEĆAVAM da neću juriti ( ne samo zbog toga što on to i ne može), da ću pozdravljati druge kampere u prolazu, da ću se truditi da bude čim više u upotrebi, da ću ga čuvati i paziti kao da je moj ( a i jeste!), da ću pomoći savjetom svakom komu bude trebao...

Inače, poznato je da smo mi narod prilično sklon pretjerivanju, ali sam se uspio othrvati tomu. Nisam htio predugačak kamper, nego da stane na "normalan" parking. Ovaj je naš dugačak ( ili kratak), 5,62 m i mislim da će nam i to biti dovoljno iako nas je 5 ( 3 djece, 4-11 god). Samo da otopli da mogu nastaviti s radovima pa da zaplovimo...


Vrh
   
PostPostano: 10 vel 2017 11:49 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
Osim cijene, nedostatak većih i novijih kampera je nosivost. Obično su prazni teški oko 3000- 3100 kg. Kad dodate putnike, nešto kamp opreme, hrane, i ostalu prtljagu već ste iznad dozvoljenih 3500 kg! A gdje je sve ostalo ( voda, plinske boce, krovna kutija, bicikli, solarni paneli...)?!

Treba obratiti pozornost i na ovo pri kupnji!

P.S. obećanjima iznesenim u mom prethodnom postu dodajem i slijedeće: OBEĆAVAM da na svim mjestima gdje ćemo kampirati nećemo ostaviti nikakvih tragova iza sebe ( nismo ni do sada), osim ugažene trave!


Vrh
   
 Naslov: Kupnja kampera
PostPostano: 10 vel 2017 14:33 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
Evo vezano na to na naslovnici njemačkog Auto-bild Reisemobil glavna tema je: Kratki dolaze - ispod 5 metara, super kvaliteta, udobni kao veliki.

slika


Vrh
   
PostPostano: 10 vel 2017 15:51 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Panonski mornar je napisao/la:
Osim cijene, nedostatak većih i novijih kampera je nosivost. Obično su prazni teški oko 3000- 3100 kg. Kad dodate putnike, nešto kamp opreme, hrane, i ostalu prtljagu već ste iznad dozvoljenih 3500 kg! A gdje je sve ostalo ( voda, plinske boce, krovna kutija, bicikli, solarni paneli...)?!

Treba obratiti pozornost i na ovo pri kupnji!

P.S. obećanjima iznesenim u mom prethodnom postu dodajem i slijedeće: OBEĆAVAM da na svim mjestima gdje ćemo kampirati nećemo ostaviti nikakvih tragova iza sebe ( nismo ni do sada), osim ugažene trave!



Ja sam ostao neugodno iznenađen s podacima o običnom kombiju Fiat Ducato Maxi, gdje piše da mu je nosivost 1400 kg, a NDM 3500 kg. Iz toga proizlazi da je težina vozila 1100 kg, a on prazan na vagi pokazuje preko 1400 kg!!!!! Očito proizvođači jako manipuliraju s tim podacima. Vjerovatno su podaci u knjižicama za osnovne modele, a sva dodatna oprema nabija kilažu gore koju onda nestavljaju na papir, a ograde se sa NDM.

Tako je sigurno i kod kampera, sve što se prilikom kupovine naruči kao dodatna oprema nije uračunato u težinu kampera koja je navedena u knjižici, tako da i tih 3000-3100 kg treba izvagati ako se želi biti siguran.


Vrh
   
PostPostano: 10 vel 2017 20:09 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
bajki nešto si s brojkama pobrkao ili ne razumijem...

kako prazan može vagnuti 1400 kg, moj mali kombi važe ispod 1800 kg, s knjižicom se razlikuje u 20-tak kg... a ima nosivost 1160 kg i NDM mu je uredno u knjižici 2960 kg.... i sad mi žao što nije 10 kg manja...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 10 vel 2017 22:26 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
tražio sam manual za adria pa sam naletio na ovoga a na zadnjim stranicama lijepo pise da je težina praznoga vozila uracunata sa... :snooty: ....zatim daje check listu sto ponijeti sa sobom na put :think: a isto daje i okvirne težine pojedinacno po opremi sto je važno kadase krca kamper obzirom na max dozvoljenu.. :naughty: ...ima i elektro shema.. :handgestures-fingerscrossed: ..dosta interesantno....

glede velicine kampera tu treba biti oprezan jer treba rascistiti sam sa sobom kao prvo

da li cemo ici samo po kampovima te spavati na odmoristima za kampere :greetings-wavingyellow: tu velicina nije uopce važna a imat cemo full komfor..klima uređaj...cijeli full bracni krevet 180x200, udoban tus, ogromni dnevni boravak i ogromnu garažu u koju možemo staviti i skutera skrivenoga od ociju....ogroman kompresorski frižider...mala potrosnja / veca putna brzina
https://www.youtube.com/watch?v=rDXbsyD7Sr0

problemi su slijedeci - u gradu može ali je skoro pa teško - tj nikako naci adekvatan parking bliže centru, možda oko periferije stoga treba imati skutera u garaži za obilazak....citav dnevni boravak je blokiran dopunskim krevetima koji se ili razvlace ili spustaju sa stropa sto znaci da kada imate djecu koja spavaju do kasnijega imate problem....prostora...tj nemate gdje doruckovati----ili pognute glave kao rudar....dakle samo za dvojicu ali full komfor

sto dobivamo sa kamperom ispod 6 m
-manja tunelarina i trajektarina skoro pa duplo
-parkiranje gdjegod poželiš
-nema garaže ali se to riješi sa dopunskom rampom pa si dugacak 7m i znas kakvu muku muce ovi 7 metarski....kada je skines osjetis full olaksanje...
-kreveti su kao u podmornici mansarda 156x200 a oni straga 60x200
-može bez problema manevriranje u skucenim prostorima
-svi spavaju na svojim krevetima a dnevni boravak i pristup do zahoda full prohodni dakle bez problema 4 osobe...
-potrosnja oko 12 lit/100 po autoputu max brzina 130 km/h kod mene je motor 2,8 TDI -jedino je dobro sto i u usponu drzi brzinu...

dakle dusu dao za izbjegavanje kampova i svratista i za spavanja po cesti gradskim parkinzima i tko zna gdje jos a ima udobnost (relativnu) velikih kampera i manevarske sposobnosti kombija a ako usporedimo sa kombijima-kamperima tada je to dan i noc u odnosu na kombi...
mislim d aovakve ima jedan veliki dio forumasa i da ih ne bi mijenjali za velike...6,3 metra duljina

stalni kreveti a dnevni odvojen od kuhinje pa nema gužve u kaznenom prostoru...za komotno 4 osobe...bez raspremanja kreveta...

https://www.youtube.com/watch?v=O2Pby2XQjWc





ovo je jedan relativno praktican ali za tri osobe jer dnevni ostaje permanenetno slobodan, a isto tako i kuhinja je slobodna pa nema naguravanja, problem je ako ster vise od tri jer se kreveti moraju razvlaciti...
https://www.youtube.com/watch?v=BV_CSgfbOAk

ovo je review malih
https://www.youtube.com/watch?v=MRCuT4813hw

-


Vrh
   
PostPostano: 10 vel 2017 22:53 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
ovo je nadodano

tražio sam manual za adria pa sam naletio na ovoga a na zadnjim stranicama lijepo pise da je težina praznoga vozila uracunata sa... :snooty: ....zatim daje check listu sto ponijeti sa sobom na put :think: a isto daje i okvirne težine pojedinacno po opremi sto je važno kadase krca kamper obzirom na max dozvoljenu.. :naughty: ...ima i elektro shema.. :handgestures-fingerscrossed: ..dosta interesantno....
viewtopic.php?f=44&t=996&p=26441#p26441

glede velicine kampera tu treba biti oprezan jer treba rascistiti sam sa sobom kao prvo

da li cemo ici samo po kampovima te spavati na odmoristima za kampere :greetings-wavingyellow: tu velicina nije uopce važna a imat cemo full komfor..klima uređaj...cijeli full bracni krevet 180x200, udoban tus, ogromni dnevni boravak i ogromnu garažu u koju možemo staviti i skutera skrivenoga od ociju....ogroman kompresorski frižider...mala potrosnja / veca putna brzina
https://www.youtube.com/watch?v=rDXbsyD7Sr0

problemi su slijedeci - u gradu može ali je skoro pa teško - tj nikako naci adekvatan parking bliže centru, možda oko periferije stoga treba imati skutera u garaži za obilazak....citav dnevni boravak je blokiran dopunskim krevetima koji se ili razvlace ili spustaju sa stropa sto znaci da kada imate djecu koja spavaju do kasnijega imate problem....prostora...tj nemate gdje doruckovati----ili pognute glave kao rudar....dakle samo za dvojicu ali full komfor

sto dobivamo sa kamperom ispod 6 m
-manja tunelarina i trajektarina skoro pa duplo
-parkiranje gdjegod poželiš
-nema garaže ali se to riješi sa dopunskom rampom pa si dugacak 7m i znas kakvu muku muce ovi 7 metarski....kada je skines osjetis full olaksanje...
-kreveti su kao u podmornici mansarda 156x200 a oni straga 60x200
-može bez problema manevriranje u skucenim prostorima
-svi spavaju na svojim krevetima a dnevni boravak i pristup do zahoda full prohodni dakle bez problema 4 osobe...
-potrosnja oko 12 lit/100 po autoputu max brzina 130 km/h kod mene je motor 2,8 TDI -jedino je dobro sto i u usponu drzi brzinu...

dakle dusu dao za izbjegavanje kampova i svratista i za spavanja po cesti gradskim parkinzima i tko zna gdje jos a ima udobnost (relativnu) velikih kampera i manevarske sposobnosti kombija a ako usporedimo sa kombijima-kamperima tada je to dan i noc u odnosu na kombi...
mislim d aovakve ima jedan veliki dio forumasa i da ih ne bi mijenjali za velike...6,3 metra duljina

stalni kreveti a dnevni odvojen od kuhinje pa nema gužve u kaznenom prostoru...za komotno 4 osobe...bez raspremanja kreveta...

https://www.youtube.com/watch?v=O2Pby2XQjWc





ovo je jedan relativno praktican ali za tri osobe jer dnevni ostaje permanenetno slobodan, a isto tako i kuhinja je slobodna pa nema naguravanja, problem je ako ster vise od tri jer se kreveti moraju razvlaciti...
https://www.youtube.com/watch?v=BV_CSgfbOAk

ovo je review malih
https://www.youtube.com/watch?v=MRCuT4813hw

-recimo parkingu malo prije Tarvisia - nocenje....
slika


stražnji dio - prevjes triba pazit da se ne odvali cijev drenaže sive vode :handgestures-thumbup:
slika

ovo je kolega kojemu je ovaj parking premali...
slika

spavanje prije Munchena ali ispred hotelskih vrata..nema problema
slika

ovo se sve tri velicine ispred Erwin Hymer World-a
slika

Holandija oko Rotterdam
slika

Ostende Belgija
slika

da to je problem---
slika

Ujedinjeno Kraljevstvo malo prije Dovera
slika



itd da ne nabrajam....


Vrh
   
PostPostano: 11 vel 2017 09:08 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
RI898 je napisao/la:
glede velicine kampera tu treba biti oprezan jer treba rascistiti sam sa sobom kao prvo

sto dobivamo sa kamperom ispod 6 m
-manja tunelarina i trajektarina skoro pa duplo
-parkiranje gdjegod poželiš
-može bez problema manevriranje u skucenim prostorima

dakle dusu dao za izbjegavanje kampova i svratista i za spavanja po cesti gradskim parkinzima i tko zna gdje jos a ima udobnost (relativnu) velikih kampera i manevarske sposobnosti kombija a ako usporedimo sa kombijima-kamperima tada je to dan i noc u odnosu na kombi...
mislim da ovakve ima jedan veliki dio forumasa i da ih ne bi mijenjali za velike...6,3 metra duljina


Ovaj mi se dio najviše sviđa.

Kako je naš kamper dug 5,62 m, znači da su sve prednosti glede manevarskih sposobnosti dodatno potencirane. Baš ga sinoć gledam sa strane i uopće mi se ne čini prevelik, a opet mi se čini da ima dovoljno prostora unutra. Doduše, U garnitura za sjedenje se mora rastaviti kako bi se dobio krevet, ali, ako ljudi žive cijeli život u garsonijeri, možemo i mi tih
( nadam se više) od par dana godišnje!

Upravo sam se zbog lutanja bez brige oko smještaja i mjesta gdje možemo povoljno jesti ( a da to nije fast food) i odlučio za kupnju kampera. Napisao sam već kako mi cilj nije provesti čitav godišnji odmor vezan strujnim kabelom pod jednim drvetom u nekom kampu!


Vrh
   
PostPostano: 11 vel 2017 09:19 
Offline
kamperska gerijatrija
Avatar

Pridružen/a: 28 pro 2016 13:42
Postovi: 634
Lokacija: SB
bajki je napisao/la:
Ja sam ostao neugodno iznenađen s podacima o običnom kombiju Fiat Ducato Maxi, gdje piše da mu je nosivost 1400 kg, a NDM 3500 kg. Iz toga proizlazi da je težina vozila 1100 kg, a on prazan na vagi pokazuje preko 1400 kg!!!!! Očito proizvođači jako manipuliraju s tim podacima. Vjerovatno su podaci u knjižicama za osnovne modele, a sva dodatna oprema nabija kilažu gore koju onda nestavljaju na papir, a ograde se sa NDM.


3500
-1400
---------
2100

( ako se ne varam?!)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 199 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 14 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan