Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 29 ožu 2024 11:34.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 165 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 27 kol 2013 21:18 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
upravo tako i je!

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 10:55 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
Da li to znaci da sa b kategorijom ne smijem vuci prikolicu cija je ndm veca od mase auta (auto je 1340, a ndm zeljene prikolice je 1500) iako je auto smije vuci i iako ukupni ndm i auta i kampice ne prelazi 3500 kg ( ispada 3350 ukupno)?


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 11:22 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Sada više nisam siguran šta se gleda NDM auta ili samo masa auta kada se uspoređuje sa NDM prikolice? :think:


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 14:07 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
mislim da to zakon nije regulirao, ali piše ti u papirima svakog auta koliki NDM smiješ vući...

recimo meni CRV benzinac je prazan težak cca 1600 kg a NDM je 2050 kg (meni osobno smiješna nosivost 450 kg) a smije vuči kampicu NDM od 1500 kg... usporedo CRV dizel je težak 1700 kg ima NDM 2250 kg i smije vuči kampicu od 2000 kg...

a postoji i web stranica www.whattowcar.com i tamo možeš pronaći podatke za auto i približno nađeš kampicu ako imaš stariju...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 14:13 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Gac je napisao/la:

Ovdje moram spomenuti mali ispravak:
jedan od dva uvjeta za priključno vozilo kaže:
NDM priključnog vozila ne smije bit veća od mase vučnog vozila (ne od NDM vučnog vozila)
to znači da Oktavija čija masa je 1300 kg ne smije vuči priključno vozilo čija je NDM (masa priključnog vozila + nosivost) veća od 1300 kg, bez obzira što proizvođač kaže da ta Octavia može vući i težu prikolicu.



Evo Gacovog posta gdje kaže da se ipak gleda masa auta, a ne NDM auta!


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 14:16 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 svi 2009 22:51
Postovi: 254
Mogućnost vučnog vozila i zakonske odredbe su dvije odvojene stvari ...
Uspoređuje se NDM priključnog vozila i masa vučnog vozila, bez obzira što je konstrukcija vučnog vozila takova da može vući priključno veće mase od samog vučnog vozila.


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 14:38 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
Evo sto pise u novoz zakonu o sigurnosti prometa na cestama, izmjene od 6 mjeseca:

5) B, spadaju motorna vozila, osim vozila AM, A1, A2, A, F i G kategorije čija najveća dopuštena masa ne prelazi 3.500 kg i koja su dizajnirana i konstruirana za prijevoz ne više od 8 putnika, ne računajući sjedalo za vozača; motorna vozila ove kategorije mogu biti u kombinaciji s priključnim vozilom čija najveća dopuštena masa ne prelazi 750 kg. Ne dovodeći u pitanje odredbe propisa o tipnom odobrenju vozila o kojima je riječ, motorna vozila u ovoj kategoriji mogu se kombinirati s priključnim vozilom čija je najveća dopuštena masa veća od 750 kg, pod uvjetom da najveća dopuštena masa ove kombinacije vozila nije veća od 4 250 kg. U slučaju da je najveća dopuštena masa takve kombinacije vozila veća od 3 500 kg, takvom kombinacijom vozač može upravljati samo nakon što je položio vozački ispit za tu kombinaciju vozila iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom.;

Koliko vidim nigdje se ne spominje masa vozila u odnosu na ndm prikolice samo je bitno da nije preko 3,5 tona


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 15:59 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
polaganje za B+E na srpski način =))

slika

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 28 kol 2013 17:06 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 21 lip 2012 16:31
Postovi: 687
Statler je napisao/la:
polaganje za B+E na srpski način =))

slika


=)) =)) =))


Vrh
   
PostPostano: 02 pro 2013 09:27 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
dundino je napisao/la:
Evo sto pise u novoz zakonu o sigurnosti prometa na cestama, izmjene od 6 mjeseca:

5) B, spadaju motorna vozila, osim vozila AM, A1, A2, A, F i G kategorije čija najveća dopuštena masa ne prelazi 3.500 kg i koja su dizajnirana i konstruirana za prijevoz ne više od 8 putnika, ne računajući sjedalo za vozača; motorna vozila ove kategorije mogu biti u kombinaciji s priključnim vozilom čija najveća dopuštena masa ne prelazi 750 kg. Ne dovodeći u pitanje odredbe propisa o tipnom odobrenju vozila o kojima je riječ, motorna vozila u ovoj kategoriji mogu se kombinirati s priključnim vozilom čija je najveća dopuštena masa veća od 750 kg, pod uvjetom da najveća dopuštena masa ove kombinacije vozila nije veća od 4 250 kg. U slučaju da je najveća dopuštena masa takve kombinacije vozila veća od 3 500 kg, takvom kombinacijom vozač može upravljati samo nakon što je položio vozački ispit za tu kombinaciju vozila iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom.;

Koliko vidim nigdje se ne spominje masa vozila u odnosu na ndm prikolice samo je bitno da nije preko 3,5 tona



Malo si me ponukao pa sam sada to proučio i izgleda da si u pravu. Odredba da NDM priključnog vozila mora biti manja od mase vozila je izgleda izbačena iz zakona.
E sad više nisam siguran ni dali negdje stoji da masa priključnog vozila mora biti manja od mase vučnog vozila ili mora biti samo manja od one koju je proizvođač naveo u papirima kao najveću dopuštenu težinu priključnog vozila? :think: :think:


Vrh
   
PostPostano: 02 pro 2013 10:18 
Offline
Zen kampist

Pridružen/a: 01 lip 2012 08:24
Postovi: 1349
Lokacija: Zagreb - Delnice
Proizvođač je propisao koliko tešku prikolicu vozilo smije vući s obzirom na konstrukciju vozila.
Gledam recimo moj auto smije vući najviše 1300 kg dok recimo Golf koji je u istoj klasi smije vući 1600 iako sam teži 1300 kao moj. Znači Golf smije vući prikolicu težu od samog auta.
Jedino ograničenje koje sam našao je vezano u njemačko ograničenje brzine od 100. Tamo piše da se 100 smije voziti između ostalog ako je NDM prikolice jednak ili manji od mase praznog vozila. Znači ne smijem 100 u Njemačkoj.
Drugdje nije ni dozvoljeno. Iako se svi vozimo 100.


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 00:14 
Offline
zeleni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 lis 2012 20:51
Postovi: 97
Lokacija: Osijek
Je li ima što novo?
Je li znate da je netko nešto polagao? (meni su novci otišli u neke druge smjerove školovanja, (tako da mi je B + E "zamrznuto" do daljnjeg)
iskustva drugih? načuli nešto?

_________________
HNK Cibalia


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 07:20 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
dundino je napisao/la:
Evo sto pise u novoz zakonu o sigurnosti prometa na cestama, izmjene od 6 mjeseca:

5) B, spadaju motorna vozila, osim vozila AM, A1, A2, A, F i G kategorije čija najveća dopuštena masa ne prelazi 3.500 kg i koja su dizajnirana i konstruirana za prijevoz ne više od 8 putnika, ne računajući sjedalo za vozača; motorna vozila ove kategorije mogu biti u kombinaciji s priključnim vozilom čija najveća dopuštena masa ne prelazi 750 kg. Ne dovodeći u pitanje odredbe propisa o tipnom odobrenju vozila o kojima je riječ, motorna vozila u ovoj kategoriji mogu se kombinirati s priključnim vozilom čija je najveća dopuštena masa veća od 750 kg, pod uvjetom da najveća dopuštena masa ove kombinacije vozila nije veća od 4 250 kg. U slučaju da je najveća dopuštena masa takve kombinacije vozila veća od 3 500 kg, takvom kombinacijom vozač može upravljati samo nakon što je položio vozački ispit za tu kombinaciju vozila iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom.;


Meni je zanimljiva ova rečenica. Kako je sad friško sinak bio u autoškoli imao je nastavne predmete: prva pomoć, prometni propisi, upravljanje vozilom... Da li će ovo sad značiti da ako imaš B kategoriju više ne moraš polagati prvu pomoć i prometne propise?

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 08:03 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Da se to možda ne odnosi na ovih 4250 kg? :whistle:


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 13:25 
Offline
zeleni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 lis 2012 20:51
Postovi: 97
Lokacija: Osijek
Statler je napisao/la:
dundino je napisao/la:
Evo sto pise u novoz zakonu o sigurnosti prometa na cestama, izmjene od 6 mjeseca:

5) B, spadaju motorna vozila, osim vozila AM, A1, A2, A, F i G kategorije čija najveća dopuštena masa ne prelazi 3.500 kg i koja su dizajnirana i konstruirana za prijevoz ne više od 8 putnika, ne računajući sjedalo za vozača; motorna vozila ove kategorije mogu biti u kombinaciji s priključnim vozilom čija najveća dopuštena masa ne prelazi 750 kg. Ne dovodeći u pitanje odredbe propisa o tipnom odobrenju vozila o kojima je riječ, motorna vozila u ovoj kategoriji mogu se kombinirati s priključnim vozilom čija je najveća dopuštena masa veća od 750 kg, pod uvjetom da najveća dopuštena masa ove kombinacije vozila nije veća od 4 250 kg. U slučaju da je najveća dopuštena masa takve kombinacije vozila veća od 3 500 kg, takvom kombinacijom vozač može upravljati samo nakon što je položio vozački ispit za tu kombinaciju vozila iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom.;


Meni je zanimljiva ova rečenica. Kako je sad friško sinak bio u autoškoli imao je nastavne predmete: prva pomoć, prometni propisi, upravljanje vozilom... Da li će ovo sad značiti da ako imaš B kategoriju više ne moraš polagati prvu pomoć i prometne propise?


Ja sam se raspitivao prošle godine u ovo vrijeme i rekla mi je u auto-školi koja nudi B+E (koliko znam jedina u OS) da nekoliko sati teorije ima, ali ne znam da li se mora baš polagati? Koliko se sjećam mislim da je dovoljno odslušati, sad da li te nešto i "propitkuju" bog zna?

_________________
HNK Cibalia


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 13:47 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 05 pro 2011 12:36
Postovi: 1272
Lokacija: Zagreb
Ja sam morao normalno polagat propise + propisi vezani za prikolice ko i ostali za B kategoriju bez obzira što imam B kategoriju.

Send from my Sony Xperia Z using Tapatalk

_________________
Samo su dvije stvari beskonačne, svemir i kriza u HR


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 13:52 
Offline
zeleni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 lis 2012 20:51
Postovi: 97
Lokacija: Osijek
E ajde još jedno pitanje. Nevezano za "pravi" promet i prave ceste. Zanimalo bi me da li tko od vas ima iskustvo ili zna o vuči kamp prikolice po uskim neasfaltiranim vinogradarskim putevima? Naravno za suhog vremena, radi se oko 400m a 3 m širine, samo je na jednom mjestu i to pri uključenje na državnu cestu nešto jača nizbrdica, ostalo su blagi uspon odnosno blagi pad.

Zanima me mišljenje!?

_________________
HNK Cibalia


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 13:53 
Offline
zeleni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 lis 2012 20:51
Postovi: 97
Lokacija: Osijek
klin je napisao/la:
Ja sam morao normalno polagat propise + propisi vezani za prikolice ko i ostali za B kategoriju bez obzira što imam B kategoriju.

Send from my Sony Xperia Z using Tapatalk


Je li oko 3.300kn
i koliko je dugo trajalo sve to? Mislim samo polaganje i što traže?

_________________
HNK Cibalia


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 14:04 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
javasluk je napisao/la:
E ajde još jedno pitanje. Nevezano za "pravi" promet i prave ceste. Zanimalo bi me da li tko od vas ima iskustvo ili zna o vuči kamp prikolice po uskim neasfaltiranim vinogradarskim putevima? Naravno za suhog vremena, radi se oko 400m a 3 m širine, samo je na jednom mjestu i to pri uključenje na državnu cestu nešto jača nizbrdica, ostalo su blagi uspon odnosno blagi pad.

Zanima me mišljenje!?


Ako prolazi nemaš problema, neće njoj ništa biti, pogotovo jer je kratko - 400 m!


Vrh
   
PostPostano: 19 ožu 2014 14:19 
Offline
zeleni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 lis 2012 20:51
Postovi: 97
Lokacija: Osijek
bajki je napisao/la:
javasluk je napisao/la:
E ajde još jedno pitanje. Nevezano za "pravi" promet i prave ceste. Zanimalo bi me da li tko od vas ima iskustvo ili zna o vuči kamp prikolice po uskim neasfaltiranim vinogradarskim putevima? Naravno za suhog vremena, radi se oko 400m a 3 m širine, samo je na jednom mjestu i to pri uključenje na državnu cestu nešto jača nizbrdica, ostalo su blagi uspon odnosno blagi pad.

Zanima me mišljenje!?


Ako prolazi nemaš problema, neće njoj ništa biti, pogotovo jer je kratko - 400 m!


Pa mislim kad idemo autom tom stazom isto vozimo 20-30 ne brže. Jedino blato, ali to je drugo, to ne bi.

_________________
HNK Cibalia


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 165 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan