Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 28 ožu 2024 23:30.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 22 kol 2016 12:57 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 22 kol 2016 12:37
Postovi: 4
pozdrav svima.
moj prvi post na forumu i odamh pitanja i problemi ... :)
dakle situacija je slijedeća. moja draga i ja kampiramo praktički cijeli život u raznim šatorima i kamp prikolicama.
sada si malo razmišljamo da probamo nekoliko godina đirat malo s kamperom umjesto dosadašnjeg finog lješkaranja u hladu.
prvi problem u toj našoj ideji je taj što nemamo kamper :( ali s druge strane imamo volju da krenemo u nabavku nekog rabljenog. dosta rabljenog.
malo sam gledao po oglasima i kod nas je ponuda slaba do nikakva. za razliku od nas, kod talijana ih ima na tisuće u oglasima, a italija mi blizu...
e sad, ukoliko bi se odlučili na takvu ideju da sami potražimo od privatne osobe i uvezemo ....

1. kako fizički dopeljati kamper iz italije ??
2. ukoliko ga nekako dopeljemo, od koga ishodovati "CoC" ako recimo za taj kamper nema uvoznika kod nas??
3. da li valja kupoprodajni ugovor koji potpišem sa tim nekim u italiji a isti je na talijanskom jeziku??
4. na osnovu čega se kod nas vrši procjena vrijednosti kampera starih 15+ godina i da li se negdje na netu mogu naći okvirne vrijednosti istih kao i co2 za njih?

i sad recimo da smo ga nekako dopeljali i riješili svu papirologiju ....

5. koliko dođe godišnje osiguranje za takvo vozilo ??
6. koliko je godišnji trošak registracije ??

eto toliko od mene za sada.
zahvaljujem svima koji će imati volje i vremena odgovoriti bar na poneko od ovih pitanja i upozoravam unaprijed da će ih biti još :)

još jedan pozdrav svim članovima foruma i ljubiteljima kampiranja i kamperiranja :)


Vrh
   
PostPostano: 22 kol 2016 20:50 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
I ja sam svojevremeno o tome razmišljao i skupio neke informacije.
Uglavnom na trošarinu imaš popust od 85% na kamp vozila.
Za registraciju isto imaš popuste, 85 kn je cestarina, a osiguranje je cca 2000kn

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 24 kol 2016 07:54 
Offline
napredni kampist

Pridružen/a: 07 srp 2015 12:30
Postovi: 116
Ja uvezao i eto ti mojeg iskustva:

Kupoprodajni ugovor mora biti internacionalni i nema nikakvih problema tada. Mora biti ovjeren kod notara, javnog bilježnika ili kako se već zove u Italiji.

Pretpostavljam da u Italiji (kao i u Njemačkoj) možeš izvaditi 'zoll' tablice i platiti osiguranje za cca 15 dana i možeš bez problema na cestu po cijeloj Europi... (oko 80€).

Ja sam kupio Fiata pa sam CoC (na toj potvrdi ujedno i piše emitiranje emisije co2) vadio u Državnom zavodu za mjeriteljstvo, Vukovarska 284, Zagreb, jer je vozilo bilo starije (1993). Ako je mlađe, isto možeš dobiti kod ovlaštenog zastupnika. Mene je potvrda koštala oko 40 kuna ako se dobro sjećam. Još uvijek nije ograničenje na uvoz kampera s obzirom na tip EURO-X motora. E kad će to biti onda će biti malo teže uvesti kamper...

Osnovicu za porez od 5% ti određuje porezna služba i tu nemaš nekog manevarskog prostora ali, nije cifra prestrašna, mislim oko 1.500 kuna da je mene došlo. Ako kupiš od autokuće tada si to izbjegao. Trošarina je bila oko 600 kuna, ako se dobro sjećam...

Za moj kamper (Fiat Ducato 1.9 TD 60kW) porez, tehnički i osiguranje ove godine je bilo sve zajedno 1.900 kuna.

Ako treba još nešto dodatno pojasniti, pitaj :)


Vrh
   
PostPostano: 25 kol 2016 13:38 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 22 kol 2016 12:37
Postovi: 4
hvala, super, ovdje ima stvarno korisnih informacija.

znači samo kupoprodajni ugovor? ne treba neka potvrda da je vozilo u inozemstvu odjavljeno ili nešto ...?

što se prevoza tiče nisam nigdje uspoio naći da postoji neka varijanta kao što su zoll tablice, čak štoviše svugdje kod nas na netu spominje da italija to nema..
šlep služba mi nekako ne dolazi u obzir jer mislim da bi tu bankrotirao prije nego bi krenuli, tako da ću morat smislit neko treće rješenje.

kako si ti svojega dopeljao?
vidim da su većina kampera koji su u oglasima na fiatima i fordovima (godište koje gledam je cca 1993-1998). da li je pametno i taj dio uzimati u obzir kod odabira modela kampera? odnosno šta je bolje, čija mehanika i sa kojim motorima?

hvala još jednom na odgovorima


Vrh
   
PostPostano: 25 kol 2016 14:31 
Offline
napredni kampist

Pridružen/a: 07 srp 2015 12:30
Postovi: 116
Da, zaboravio sam reći...

Kamper mora biti odjavljen, dakle, prometna poništena.

E sad, Fiat ili Ford... Znaš kako je, svatko će hvaliti svoje ali ja osobno preferiram Fiat. Iako mislim da su i jedan i drugi ok pogotovo na kilometražu koja je u prosjeku tih godišta oko 200k a to je za te motore kikiriki. Ono što kod mene je malo tanko je snaga. Definitivno bi bilo bolje 2.5 umjeto 1.9 motora.

Svojedobno, dok sam tražio kamper složio sam listu želja pa ti možda posluži:

Što treba imati kamper:

Zadano:
Cijena do 8.500 €
Godište u rasponu od 1992 - 1998
Duljine do 5,60-5,80 max
Fiat do 2,500 CCM (poželjno), do 80 kW
Do 160.000 km

Vrata odostraga
Kuhinja, lijevo od vrata
Klupa nasuprot stola za sjedenje
WC, TUŠ
Grijanje prostora, topla voda
Zaštitna mreža protiv komaraca

Tenda
Ljestve za ulaz u kampicu
Stražnje ljestve za krov
Bez vlage, oštećenja krova, pogotovo prvog dijela
Provjera instalacija (plin, voda, odvod)
Provjera podvozja i guma, rezervna
Da stabilizatori budu ispravni (ključ)

Poželjno:
Servo volan
Solarni sustav
Krovni nosači, thule
Nosač za motor
Klima


Moram se pohvaliti da sam našao upravo željenog osim što sam morao reparirati krov, cijeli opis -> (http://www.camping-croatia.com/forum/viewtopic.php?f=44&t=1787&sid=43b2332066d86f66a22eeb126d96a497

Prije dva mjeseca sam napravio nosač za skuter i na krov fiksno instalirao tri solarne ploče od 100w i da mi kamper bude top ostaje mi još za riješiti klima :icon_wink:


Vrh
   
PostPostano: 31 kol 2016 13:57 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 22 kol 2016 12:37
Postovi: 4
dobar popis si si složio

ja gledam nešto malo zericu veće i sa vratima odnapred tako da noćni dio bude otraga sa uvijek napravljenim krevetom, a dnevni dio da ostane sijedeći kroz cijelo vrijeme.
tako da ne moram stalno vadit i vraćat auto sjedalicu. e da, znači mora imati i pojaseve na sjedalima otraga (vidio sam da neki stariji nemaju ?!?).
a ovo s krovom .... pa nadam se da ću uspijet potrefit neki suhi kamper jer ne znam baš dal bi se upuštao u takvu pustolovinu ... svaka čast.

za sada malo pratim oglase po inozemstvu. sezona završava polako, možda uleti kakva dobra prilika.
problem je s tim oglasima što svako toliko prst sam pobjegne pa klikne na one skuplje. nakon toga onaj što je bio lijep i prekrasan i za samo 10k eura .... više nije baš tako jako lijep i prekrasan :D:D

lp


Vrh
   
PostPostano: 05 ruj 2016 08:27 
Offline
napredni kampist

Pridružen/a: 07 srp 2015 12:30
Postovi: 116
sasa je napisao/la:
problem je s tim oglasima što svako toliko prst sam pobjegne pa klikne na one skuplje. nakon toga onaj što je bio lijep i prekrasan i za samo 10k eura .... više nije baš tako jako lijep i prekrasan :D:D


E tu ti preporučam da kod kupnje ne ideš do kranjih granica... Ja bih radije išao do 80% a 20% čuvao za neke sitne popravke. No, svatko zna svoje...


Vrh
   
PostPostano: 07 ruj 2016 23:03 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 22 kol 2016 12:37
Postovi: 4
evo što sam do sada pametno isčeprkao ... možda bude nekoga zanimalo.

što se tiče pogonskog stroja kampera najčešći su fiat i ford. oba su navodno jako dobra s tim da je fiat ipak na malo boljem glasu pa su tako i modeli na fiatu najčešće malo skuplji nego isti takvi na fordu.
osim toga fiati imaju nešto višu kabinu nego fordovi. postoji nekoliko modela istog proizvođača koji su radili iste kampere na fiatu i fordu. zbog razlike u visini kabine javlja se i razlika u stajaćoj visini u kamperu. tako da isti model na fiatu ima oko 220 cm visine dok na fordu ima oko 200 cm (mjere su okvirne par cm gore dole).

također što se tiče plaćanja u italiji ukoliko se kupuje od vlasnika, svaka razmjena novaca preko 1000€ mora ići preko bankovnog računa. ništa keš lova.

a sad idem tražiti dalje ...

lp


Vrh
   
PostPostano: 08 ruj 2016 07:52 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7228
Lokacija: Osijek
Ja za taj fordov 2.2 baš i nisam čuo neke pohvale! Od starijih najbolji izbor je Fiatov 2.8. Noviji Citroeni i Peugeoti ti dolaze sa tim fordovim 2.2, a fiat ima 2.3 koji je puno bolji izbor.


Vrh
   
PostPostano: 13 stu 2016 00:36 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 30 lis 2016 21:28
Postovi: 32
Ne kupujte ništa na Fordu, pogotovo ne 2,2 godišta od 2006 do mislim 2011 !!!
Motor ima grešku na softwareu i injektorima i puca klip = generalka motora. Meni je otišo 1.000 km od Zagreba.
Osim toga, cijeli motor i sve oko njega je tako lose složeno da to nije za vjerovati.
Ja sam ga kupio sa ca 30.000 km i raspao se na 55.000 km.
Sve sam složio kod jebeno dobrog majstora, pa opet problem, pa mijenjaj opet sve injektore, pa onda rikne turbina..
Radi toga vise nema ni Hymera ni Laiki na Fordovima.
Inače je ta priča s tim motorom poznata ekipi u tim krugovima - kasnije sam čuo puno istih slučajeva kao što je moj.
Priča s pucanjem klipa košta ca 4.000 € da sve središ kako treba trajno.
Sredio i prodao..
S Fiatom nema problema..


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2018 18:25 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 06 stu 2018 17:38
Postovi: 2
Pozdrav,
da malo osvjezimo ovaj topic jer opet ima nekih nejasnoca za uvoz tih stariji kampera. Mi smo uveli iz Italije FORD transit 2.5 1991. god, prosao homologaciju i sad smo zapeli na TROSARINI, tj spediter nam daje neke velike iznose trosarine uz 85% popusta. Nekako mi se cini da nemaju iskustva s uvozom kampera i nemogu naci nikako informaciju kako se vrsi procjena tako starog kampera jer kazu da ga nema u njihovim katalozima. Dakle trosarinu su nam rekli izmedju 8000 do 10000kn. drzavno mjeriteljstvo nam je izdalo potvrdu da je co2 emisija 226. moze tko pomoci? jel moguce da moze biti toliko visoka vrijednost trosarine dok po svim forumima koje sam nasla nikom nije preslo 1000kn. Unaprijed hvala. a ako netkom treba s :handgestures-thumbup: vjeza info o uvozu iz Italije neg slobodno pita.


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2018 21:45 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Pa to je to
8000kn trošarine - 85%= 1200kn

Poslano sa mog Note 8 koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 07 stu 2018 16:11 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 06 stu 2018 17:38
Postovi: 2
master222 je napisao/la:
Pa to je to
8000kn trošarine - 85%= 1200kn

Poslano sa mog Note 8 koristeći Tapatalk


ne ne zena spediter kaze da je 8000 kn trosarina VEC s 85% popusta zato kazem da je po meni to nemoguce i sad ne mogu nigdje dobiti pravu informaciju. cak sam zvala i carinu u zagrebu, al svi kaze predajte zahtjev i nitko mi ne zna okvirno reci ni katalosku vrijednost kampera i samim time ni trosarinu a od kuda je spediterka dosla do ove cifre stvarno i nije jasno.


Vrh
   
PostPostano: 07 stu 2018 19:29 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Glupača. Nemam druge riječi
Sad ću napisati otprilike cifre, ali skužit ćeš poantu
To bi značilo da je trošarina cca 90000kn bez popusta
Odnosno da taj kamper košta oko 160000kn
Sumnjam da to godište košta više od 70000-80000kn
Nek ga obračunaju kao običan kombi. Tak su mog Ducata, jer nisu znali drugačije

Poslano sa mog Note 8 koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 13 stu 2018 17:01 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 19 lis 2018 10:02
Postovi: 1
babicribeiro je napisao/la:
master222 je napisao/la:
Pa to je to
8000kn trošarine - 85%= 1200kn

Poslano sa mog Note 8 koristeći Tapatalk


ne ne zena spediter kaze da je 8000 kn trosarina VEC s 85% popusta zato kazem da je po meni to nemoguce i sad ne mogu nigdje dobiti pravu informaciju. cak sam zvala i carinu u zagrebu, al svi kaze predajte zahtjev i nitko mi ne zna okvirno reci ni katalosku vrijednost kampera i samim time ni trosarinu a od kuda je spediterka dosla do ove cifre stvarno i nije jasno.



Imaš jako visoku emisiju CO2 na tom kamperu i zato je taj iznos. Kategorija iznad 200 g je najskuplja i iznosi 108.135 kn ON (osnovna naknada u kunama za tu emisiju) + 1.450 kn EN (naknada koja se utvrđuje na način da se od iznosa prosječne emisije ugljičnog dioksida vozila oduzme najniži iznos za skupinu kojoj motorno vozilo pripada i tako dobiveni iznos pomnoži s pripadajućim iznosom u kunama za jedan g/km CO2)

To je izvadak iz pravila o uvozu carinske uprave.
lp


Vrh
   
PostPostano: 03 sij 2019 16:23 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 03 sij 2019 16:19
Postovi: 3
babicribeiro je napisao/la:
Pozdrav,
da malo osvjezimo ovaj topic jer opet ima nekih nejasnoca za uvoz tih stariji kampera. Mi smo uveli iz Italije FORD transit 2.5 1991. god, prosao homologaciju i sad smo zapeli na TROSARINI, tj spediter nam daje neke velike iznose trosarine uz 85% popusta. Nekako mi se cini da nemaju iskustva s uvozom kampera i nemogu naci nikako informaciju kako se vrsi procjena tako starog kampera jer kazu da ga nema u njihovim katalozima. Dakle trosarinu su nam rekli izmedju 8000 do 10000kn. drzavno mjeriteljstvo nam je izdalo potvrdu da je co2 emisija 226. moze tko pomoci? jel moguce da moze biti toliko visoka vrijednost trosarine dok po svim forumima koje sam nasla nikom nije preslo 1000kn. Unaprijed hvala. a ako netkom treba s :handgestures-thumbup: vjeza info o uvozu iz Italije neg slobodno pita.



Pozdrav, može broj telefona za par informacija? Naime i ja sam kupio Ford Transit Rimor Brig 648, 1994. god, 2,5 TD i u Zavodu za mjeriteljstvo su mi napisali da ima 345 g CO2. Iskreno, strah me je prijaviti vozilo na Carinu jer mislim da ću bankrotirati nakon što mi odrežu trošarinu. Možete li mi poslati sliku rješenja DZM? Hvala


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 11 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan